ایرپاد چیست؟ معرفی بهترین ایرپاد و آموزش استفاده از آن

مقدمه

با افزایش طرفداران هدفون و هندزفری شرکت‌های زیادی اقدام به تولید این نوع محصولات کردند. بنابراین رقابت زیادی از نظر کیفیتی و قیمت در بازار ایجاد شد. با افزایش درخواست کاربران شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر هندزفری و هدفون ها را به شکل های مختلف برای کاربرد در مکان های متفاوت تولید کردند.

تفاوت آنها در سیمی و بدون سیم بودن هست که سیمی با استفاده از جک AUX و بدون سیم از طریق بلوتوث صدا را پخش می‌کنند. برای شناخت انواع هندزفری های سیمی و بدون سیم می‌توانید مقاله معرفی هندزفری ها مطالعه کنید. یکی از این هندزفری های دوگوش بی‌سیم ایرپاد است. ایرپاد چیست؟

ایرپاد چیست؟

ایرپاد چیست؟ معرفی بهترین ایرپاد و آموزش استفاده از آن در سایت دایان کالا

یکی از تولیدکنندگان بزرگ گوشی و لوازم جانبی آن شرکت اپل است. این شرکت یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین تولیدکنندگان ایرپاد به حساب می‌آید. شرکت‌های دیگری هم دست به تولید این محصول زده‌اند و توانسته‌اند موفق عمل‌ کنند. ایرپادهای شرکت اپل به همه‌ی گوشی‌ها با برندهای دیگر هم متصل می‌شود.  

ایرپادهای اپل تنها برای مکالمه و گوش دادن به موسیقی نبود و امکاناتی بیشتر از آن داشت. ایرپاد به‌‍صورت هندزفری دو گوشی طراحی شده و جعبه مخصوص به خود برای نگهداری دارد که با استفاده از بلوتوث به دستگاه شما متصل می‌شود. شاید شما تا به حال از هندزفری‌های سیمی یا تک گوش استفاده می‌کردید اما ایرپاد ویژگی‌هایی دارد که نظر شما را به خود جلب می‌کند. طراحی ظریف، زیبا، منحصربه‌فردی و لوکسی دارد.

آموزش استفاده از ایرپاد

  • برای پاسخ دهی به تماس ها می‌توانید دکمه وسط را فشاردهید تا تماس برقرار شود.
  • برای قطع کردن تماس باید یکبار دیگر دکمه وسط را فشار دهید. اگر کسی دیگر پشت خط باشد تماس فعلی قطع و تماس جدید وصل می‌شود.
  • اگر می‌خواهید رد تماس کنید می‌توانید دکمه وسط را به مدت دو ثانیه نگه دارید.
  • برای اینکه مکالمه فعلی را در حال انتظار بگذارید و تماس جدید را پاسخ دهید کافیست دکمه وسط را به مدت یک ثانیه نگه دارید.
  • جهت پخش موسیقی و یا فیلم دکمه وسط را یکبار فشاردهید.
  • با دوبار پشت سرهم فشار دادن دکمه وسط آهنگ بعدی پخش می‌شود.
  • برای اینکه آهنگ فعلی دوباره پخش شود دکمه وسط را سه بار به‌صورت متوالی فشار دهید.
  • یک امکان جالب ایرپاد این است، هنگامی که دوربین گوشی فعال هست هرکدام از دکمه‌های ایرپاد را فشار دهید گوشی عکس می‌گیرد.