روش های بازیابی رمز عبور اینستاگرام

روش های بازیابی رمز عبور اینستاگرام

امروزه اکثر مردم در دنیای مجازی فعالیت میکنند و بسیاری در حال کسب در آمد از این شبکه های اجتماعی هستند.اینستاگرام یکی از اپلیکیشن های پر طرفداری است که در سرتاسر جهان طرفداران بسیار زیادی دارد.روی این نرم افزار ها،داده هایی توسط کاربر ذخیره میشود.برای جلوگیری از دستیابی به اطلاعات و سرقت آن توسط سودجویان،نیاز است که تمامی این برنامه ها رمز عبور مخصوص به خود را داشته باشند.

با گم شدن یا دزدیده شدن گوشی همراه شما،امکان فاش شدن اطلاعات و دستیابی به آن وجود دارد.به همین خاطر در چنین مواقع نیاز است که برای حفظ اطلاعات پسورد شبکه اجتماعی خود را عوض کنید.در این مقاله روش های بازیابی رمز عبور اینستاگرام را به شما آموزش میدهیم پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

هنگامی که گوشی خود را گم میکنید یا از شما سرقت میشود،بهترین روش برای جلوگیری از سرقت اطلاعات،تغییر پسورد اینستاگرام است.شما باید در سریع ترین زمان،رمز عبور خودرا عوض کنید تا دیگران نتوانند به حساب شما دسترسی داشته باشند.همچنین برای جلوگیری از این کار،راه های ساده ای وجود دارد که میتوانید اطلاعات شخصی خود را از سرقت کردن حفظ کنید.پیشنهاد میشود با خرید گلس های پراوسی از گوشی خود در اماکن عمومی مانند مترو و اتوبوس به راحتی استفاده کنید و دیگران نتواند صفحه گوشی شما را به راحتی مشاهده کنند.

برای عوض کردن رمز عبور خود در اینستاگرام،مراحل زیر را دنبال کنید:

عوض کردن پسورد اینستاگرام با شماره

  • وارد نرم افزار اینستاگرام خود شوید.
  • نام کاربری خودرا وارد کنید.در قسمت رمز عبور آن را خالی بگذارید و چیزی وارد نکنید.

مرحله دوم برای بازیابی رمز اینستاگرام

وارد اینستاگرام خود شوید.در این مرحله نام کاربری که قبلا وارد کرده اید،دیده میشود.بعد از این مرحله گزینه next را بزنید.

ریست کردن پسورد اینستاگرام

پس از گذراندن مراحل1 و 2،وارد صفحه Access your Account میشوید که شامل گزینه های ارسال پیامک،ارسال از طریق ایمیل و فیسبوک میباشد.با انتخاب گزینه مورد نظر،میتوانید پسورد را از طریق ارسال پیامک ریست کنید.یک کد 6 رقمی برای شما ارسال میشود که با وارد کردن آن میتوانید وارد اکانت خود شوید.

بازیابی رمز اینستاگرام بدون ایمیل و شماره تلفن

در بعضی مواقع امکان دارد که رمز عبور خود را فراموش کرده باشید یا که نتوانید پسورد اینستاگرام خود را عوض کنید.در ادامه با روش های بازیابی رمز عبور اینستاگرام آشنا میشویم.شما در مواقع فراموش کردن رمز عبور،دیگر نیازی نیست که یک اکانت جدید بزنید.شما میتوانید به راحتی حساب خودرا بازگردانی کنید و وارد حساب کاربری خود شوید.

اما فراموش کردن رمز عبور و ایمیل،بازیابی آن کار سختی میباشد و بسیار دشوار خواهد بود.وقتی حساب شما بنا به دلایلی از دسترس خارج میشود،برای اینکه ثابت کنید اکانت شما بدون هیچ راه غیر قانونی و اتفاقی از دسترس خارج شده است،باید یک فرم بازگشت به اینستاگرام ارسال کنید. متن پیام خود باید بدون هیچ بی ادبی و کاملا محترمانه باشد.شما میتوانید متن (سلام،اکانت من کاملا تصادفی از دسترس خارج شده است) به انگلیسی برای تیم پشتیبانی اینستاگرام ارسال کنید.که بعد بررسی نامه،اکانت شما بازنشانی خواهد شد. اینستاگرام سه روش بازیابی با پسورد،ایمیل و شماره تلفن و اکانت فیسبوک را برای شما فراهم میکند.

بازیابی رمز اینستاگرام از طریق فیسبوک

این نرم افزار،امکان بازیابی رمز عبور از طریق فیسبوک را برای شما فراهم کرده است.در صورتی که حساب فیسبوک و اینستاگرام شما باهم همگام باشد،اماکن بازیابی نیز برای شما فراهم است.

  1. وارد نرم افزار شوید و سپس روی بازنشانی از طریق فیسبوک کلیک کنید.
  2. در این صفحه،نام کاربری و پسورد فیسبوک را انتخاب کرده و روی کلمه ورود ضربه بزنید.
  3. در بخش رمز عبور جدید،پین را وارد کنید تا حساب شما بازنشانی شود.

همچنین میتوانید برای تغییر رمز عبور اینستاگرام از طریق فیسبوک، مراحل زیر را انجام دهید.

  • اینستاگرام خودرا باز کنید.روی گزینه تنظیمات setting کلیک کنید.از صفحه باز شده،روی گزینه security لمس کنید و password را انتخاب کنید.
  • روی گزینه rest it using facebook کلیک کنید و رمز عبور خود را وارد کنید.
  • در صورتی که به صفحه فیسبوک منتقل نشده اید،دوباره وارد صفحه اصلی شوید و مراحل را تکرار کنید.

تغییر رمز ورود اینستاگرام بدون داشتن پسوورد قبلی

بسیاری از افراد ممکن است رمز عبور به اینستاگرام خودرا فراموش کنند.اما جای نگرانی نیست.اینستاگرام به شما قابلیت تغییر پسورد بدون داشتن رمز عبور قبلی را به شما داده است.در این مقاله نحوه عوض کردن پسورد را به شما آموزش میدهیم.

تغییر پسورد اینستاگرام از طریق سایت

برای این کار،ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید.صفحه خود را باز کنید و مراحل تغییر رمز را طی کنید.

تغییر پسورد اینستاگرام به وسیله خود اینستاگرام

وارد برنامه اینستاگرام شوید.روی گزینه forgot your login details کلیک کنید و وارد آن شوید.در این مرحله میتوانید رمز عبور را به راحتی عوض کنید.

تغییر پسورد اینستاگرام از طریق ایمیل

برای تغییر رمز از این طریق،باید حساب خود را داشته باشید که به راحتی میتوانید پسورد خودرا عوض کنید.اپلیکیشن اینستاگرام خودرا باز کنید،بر روی گزینه login کلیک کنید.روی گزینه forget password بزنید.

پس از انجام مراحل بالا،ایمیل را وارد کنید.روی گزینه send login link کلیک کنید.پس از طی کردن مراحل بالا،لینکی در رابطه با عوض کردن پسورد ارسال خواهد شد.وشما بدون نیاز به داشتن رمز قبلی میتوانید رمز جدیدی برای حساب خود درست کنید.

تغییر پسورد اینستاگرام بدون داشتن رمز قبلی با شماره همراه

وارد اینستاگرام شوید و بعد روی گزینه login in کلیک کنید.در پایین صفحه گزینه ای به نام forget password وجود دارد.روی آن کلیک کنید با وارد لمس کردن شماره موبایل و گزینه send as sms کد 6 رقمی برای شما ارسال میشود.

روش انتقال اینستاگرام به گوشی دیگر

گاهی شما تصمیم دارید که گوشی تان را عوض کنید . میخواهید حساب خود را روی گوشی جدیدتان نصب کنید.به همین دلیل باید اکانت خود را روی گوشی دیگر نصب کنید و آن را انتقال دهید.اطلاعاتی مانند عکس،فیلم و بقیه فایل ها روی کارت مموری شما به آسانی دخیره خواهد شد.اما داده های اینستاگرام را نمیتوانید به رم خود انتقال دهید.

مراحل انتقال اینستاگرام به گوشی دیگر

انتقال اینستاگرام از طریق ایمیل

بهترین راه برای انتقال حساب از گوشی قدیمی به جدید،از طریق ایمیل است.برای این کار کافی است که ایمیلی روی حساب کاربری شما ثبت شده باشد.

انتقال اکانت اینستاگرام از طریق شماره موبایل

برای این کار،شماره تلفن همراه خودرا در صفحه LOGIN IN اینستاگرام وارد کنید.سپس حساب خودرا راه اندازی کنید.

انتقال حساب با وارد کردن نام کاربری

صفحه اینستاگرام خودرا باز کنید و نام کاربری و رمز ورود خود را وارد کنید.

اشتراک گذاری