ارزان ترین گوشی های گیمینگ

ارزان ترین گوشی های گیمینگ

اگر شما هم جز افرادی هستید که روی گوشی خود بازی نصب میکنید و از آن برای سرگرمی استفاده میکنید، ما به شما پیشنهاد میکنیم که گوشی های گیمینگ حرفه ای خریداری کنید. امروزه کنسول های بازی و ps ها،بازار بسیار گرمی برای گیمینگ باز های حرفه ای دارند و افراد زیادی از آن خریداری میکنند. اما بسته به قیمت بسیار بالا و حمل سخت آن، بعضی از کاربران به خرید گوشی های گیمینگ روی آورده اند. با کیفیت ترین و قوی ترین گوشی های امروزه برای گیمینگ، برند شیائومی و سامسونگ است. ما در این مقاله به طور کامل شما را با ارزان ترین گوشی های گیمینگ آشنا میکنیم.

گوشی های قیمت مناسب برای گیمینگ کدام اند؟

اگر شما هم جز افرادی هستید که حاضر نیستید بودجه بالا برای گوشی های گیمینگ بپردازید، پیشنهاد میکنیم که گوشی های گیمینگ با قیمت پایین را خریداری کنید. گوشی های گیمینگ دارای قدرت گرافیک بالا، صفحه نمایش با کیفیت، ظرفیت بالای باتری و فضای ذخیره سازی میباشند که ما در ادامه بهترین گوشی ها گیمینگ ارزان را به شما معرفی میکنیم.

گوشی شیائومی redmi note 8 pro

این گوشی شیائومی نوت 8 پرو یکی از گوشی های هوشنمند و قدرتمند است که با 6گیگ رم و میکرو usb با قبلیت ارتقا تا 256 گیگ برای نصب بازی میباشد. سری 8 گوشی های شیائومی، جز یکی از گوشی های هوشمند برای بازی های سنگین میباشد. صفحه نمایش این مدل گوشی شیائومی 6.5 اینچ است.

گوشی شیائومی نوت 8 از قدرتمندترین گوشی هایی است که با 6 گیگابایت رم و Micro SD با قابلیت ارتقا تا 256 گیگابایت برای نصب و اجرای بازی ها توصیه می شود. شیائومی سری نوت 8 یک گوشی حرفه ای برای بازی های سنگین است. صفحه نمایش Note 8 pro از برند شیائومی به اندازه .6.5 اینچ است.

گوشی شیائومی redmi note 8 pro

 

گوشی سامسونگ مدل A51

این برند از گوشی بدون اغراق جز با کیفیت ترین گوشی های همراه میباشد. گوشی سامسونگ مدل A51 دارای دوربین با کیفیت و قابلیت ارتقا حافظه تا 128 گیگ میباشد و شما میتوانید بازی هایی با حجم بالا را نصب کنید.

گوشی سامسونگ مدل A51

 

گوشی سامسونگ مدل NOTE 20

همانطور که گفتیم، گوشی های سامسونگ جز گوشی های قیمت مناسب و با کیفیت موجود در بازار میباشند. از ویژگی های خوب این گوشی همراه، وضوح روشنایی صفحه نمایش 5.7 اینچی میباشد. باتری این گوشی طوری طراحی شده است که در کمترین زمان ممکن شارژ میشود و فست شارژ است. این گوشی برای گیمینگ باز ها بسیار مناسب میباشد. برای خرید شارژر های فست شارژ با کیفیت و با گارانتی، میتوانید از سایت دایان کالا تهیه کنید.

گوشی سامسونگ مدل NOTE 20

 

گوشی هوآوی مدل p30 lite

این گوشی از صفحه نمایش 6.3 اینچی برخوردار میباشد. یکی از قابلیت های این محصول، داشتن شارژ سریع گوشی P30 LITE است که طرفداران زیادی دارد. حافظه این گوشی 128 گیگ میباشد و یک تلفن همراه برای نصب بازی های گیمینگ میباشد. برای خرید لوازم جانبی مانند پاور بانک،هدفون،اسپیکر میتوانید از سایت دایان کالا تهیه نمایید.

گوشی هوآوی مدل p30 lite

 

گوشی هوآوی مدل HONOR 8X

این مدل جز گوشی های با کیفیت برند هوآوی میباشد که مخصوص گیمینگ است.این گوشی دارای وضوح صفحه نمایش بسیار بالایی میباشد که یکی از مزیت های گوشی HONOR 8X است. اگر طرفدار برند هوآوی هستید ما به شما این مدل گوشی را پیشنهاد میکنیم.

گوشی هوآوی مدل HONOR 8X

 

گوشی VIVO مدل Y30

از ویژگی های این گوشی، پشتیبانی از شارژ سریع و استفاده تا 9 ساعت است. این گوشی قابلیت فیلمبرداری از صفحه گوشی را دارد. این گوشی از صفحفه نمایش 6.7 اینچی HD برخوردار میباشد.

گوشی VIVO مدل Y30

 

گوشی شیائومی مدل  poco x3 NFC

گوشی شیائومی سری پوکو صفحه نمایش لمسی برای انجام بازی های گیمینگ و نرخ نو سازی معادل 240 هرتز است. این مدل گوشی دارای آنتن پنتا میباشد که اتصال را در بازی ثابت نگه میدارد. حافظه این گوشی 128 گیگابایت میباشد و صفحه نمایش لمسی آن 6.6 اینچی است.

گوشی سامسونگ مدل A32

 

گوشی سامسونگ مدل A32

اگر شما جز افرادی هستید که علاقه مند به گیم هارد کور هستید، ما به شما گوشی سامسونگ مدل A32 را پیشنهاد میدهیم. صفحه نمایش Super Amole  6.5 اینچ، وضوح بسیار بالا تصاویر، از ویژگی های جذاب این مدل گوشی میباشد. همچنین این گوشی دارای باتری 5000 میلی متر، حافظه داخلی 128 گیگابایت است.

گوشی سامسونگ مدل A32