راهنمای استفاده از هنذفری های بلوتوثی شیائومی

شیائومی یکی از برند هایی است که امروزه بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفته است.این برند توانسته است که در این سال ها به عرضه لوازم جانبی موبایل ، لب تاپ و انواع گوشی ها بپردازد و سهم بسیار زیادی از بازار را در دست گیرد.یکی از دلیل های موفقیت های این برند،قیمت مناسب در کنار کیفیت بسیار بالای آن است.راهنمای استفاده از هنذفری های بلوتوثی شیائومی بسیار ساده میباشد.تنها کافیست که اطلاعی از این محصول داشته باشید.

هنذفری های بلوتوثی شیائومی ،یکی از محصولات پرطرفدار از این برند است که بسیار پر فروش نیز میباشد.این برند توانسته است هنذفری های بلوتوثی زیادی را با تنوع بالا به بازار ارائه دهد.اگر شما هم جز افرادی هستید هنذفری های بیسیم این برند را خریداری کردید و نمیدانید چطوری از آن استفاده کنید،پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

نحوه اتصال هندزفری های بلوتوثی شیائومی

یکی از سوالات رایج استفاده از این محصول، در رابطه با شارژ کردن این هنذفری ها بیسیم است.توجه داشته باشید که شما نباید این هنذفری هارا با شارژر یا پاور بانک متصل کنید.هنذفری های بلوتوثی شیائومی تفاوت زیادی با دیگر برند ها ندارد.اما ما به شما پیشنهاد میکنیم که راه و روش استفاده از آن را درست بیاموزید تا هنذفری شما دچار مشکل نشود و عمر آن کم نشود.همچنین روش های استفاده و اتصال برخی از مدل های این هنذفری با یکدیگر فرق میکند که ما در این مقاله نحوه اتصال دو مدل هنذفری های معروف از این برند را به شما آموزش میدهیم.

نحوه اتصال هندزفری بلوتوثی redmi airdots

هنذفری بلوتوثی redmi airdots یکی از هنذفری های با کیفیت و پر فروش برند شیائومی است.این محصول دارای کیفیت بسیار بالا میباشد و شما میتوانید از طریق بلوتوث نسخه 5،آن را به گوشی همراه خود متصل کنید.شما هنگام استفاده از این محصول،با هیچگونه قطعی مواجه نخواهید شد.همچنین که میکروفون بسیار قوی این محصول میتواند مکالمه ای با کیفیت را برای شما رقم بزند.

برای اتصال این مدل هنذفری به گوشی همراه مراحل زیر را دنبال کنید:

  • درب کیس را باز کنید.
  • گوشی های هنذفری را از درون کیس خارج کنید.
  • با خارج کردن،گوشی ها به طور اتوماتیک روشن میشوند.
  • اگر برای اولین بار است که میخواهید از این گوشی ها استفاده کنید و در رابطه با اتصال ان به مشکل خوردید،باید گوشی های آن را ریست کنید.برای رستارت کردن،باید دکمه های روی گوشی های هنذفری را برای 20 ثانیه فشار دهید .پیشنهاد میشود که بعد از ریست کردن،آن را داخل باکس کیس قرار دهید و دوباره بردارید.
  • بلوتوث گوشی خود را فعال کنید.بعد از گذشت چند ثانیه،نام بلوتوث هنذفری که Redmi AirDots S_R میباشد را میتوانید روگوشی خود ببینید.روی ان کلیک کنید و موسیقی را از گوشی خود پخش کنید.منتظر بمانید که صدا از گوشی های هنذفری پخش شود.
  • اگر به هر دلیلی هیچ دستگاه جدیدی به لیست بلوتوث های شما اضافه نشد، باید صفحه خود را به روز رسانی یا refresh کنید

توجه داشته باشید که مراحل بالایی برای زمانی است که شما میخواهید برای اولین بار از این محصول استفاده کنید و آن را به گوشی خود متصل کنید.برای دفعات بعد نیاز به انجام مراحل بالا نبوده و تنها کافیست که گوشی ها را از باکس خودش خارج کنید،بلوتوث گوشی خود را فعال کرده و منتظر بمانید که به صورت اتوماتیک هنذفری به گوشی شما متصل شود.

متصل کردن هندزفری گردنی شیائومی مدل LYXQEJ01JY
متصل کردن هندزفری گردنی شیائومی مدل LYXQEJ01JY

متصل کردن هندزفری گردنی شیائومی مدل LYXQEJ01JY

این مدل هنذفری گردنی زیبا و بسیار سبک میباشد و دارای کیفیت انتقال صدای بالایی نیز میباشد.همچنین این محصول دارای باتری میباشد که شما میتوانید تا 8 ساعت کامل با آن موسیقی را با کیفیت صدای بالا گوش دهید.اگر به دنبال هنذفری های گردنی با کیفیت بالا هستید میتوانید به هنذفری های گردنی سایت دایان کالا سر بزنید که بسیار با کیفیت بوده و دارای گارانتی نیز میباشند.

برای اتصال این مدل هنذفری به گوشی خود،مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اگر میخواهید این هنذفری را برای اولین بار به یک گوشی متصل کنید،ابتدا دکمه خاموش روشن آن را برای 3 ثانیه نگه دارید.این کار گوشی های هنذفری را ریست میکند.اگر ریست شدن با موفقیت انجام شود، چراغ روی گوش ها آبی میشود و شروع به چشمک زدن میکند.
  • بلوتوث گوشی خود را روشن کنید و از داخل لیست،نام Ear Bluetooth Neckband Earphones را جستجو کنید.بعد از پیدا کردن نام آن در گوشی،روی آن کلیک کنید.اگر موقع اتصال از شما رمز خواست،باید 0000 را وارد کنید.
  • در صورت درست طی کردن مراحل بالا،هنذفری شما به صورت خودکار به بلوتوث متصل میشود و شما میتوانید به آن متصل شوید.

در صورتی که یکبار مراحل بالا را برای دستگاه خود پشت سر گذاشته باشید، بعد از این، به محض روشن شدن هندزفری اتصال به صورت خودکار برقرار خواهد شد.

حذف بلوتوث از سابقه اتصال

در نظر داشته باشید که بعد از روشن کردن بلوتوث،به طور اتوماتیک به هنذفری شما متصل میشود.اگر نمیخواهید که این اتفاق بیفتد،باید آن را از روی صوابق اتصال خود پاک کنید.برای اینجا این کار به صورت زیر عمل کنید:

  • هنذفری را روشن کنید
  • دکمه های Volume+ و Volume- را همزمان با هم به مدت 5 ثانیه فشار دهید .
  • تمامی اطلاعات دستگاه های قبلی از روی گوشی شما پاک میشود .