آموزش خرید هولدر، چه نوع هولدری بخریم؟

مقدمه

 

اگر نگاهی به آمار تصادفات انداخته باشید یکی از عوامل بسیار موثر در این موضوع که در چند سال اخیر بسیار نگران کننده شده استفاده از موبایل در هنگام رانندگیست. چک کردن موبایل، استفاده از مسیریاب، تماس های تلفنی وغیره در صورتی که تلفن همراه را به دست می گیرند باعث حواس پرتی آنها می‌شود. یکی از بهترین اختراعات برای رفع این مشکل هولدر یا همان نگهدارنده های موبایل هستند. به جز هنگام رانندگی در زمان‌های دیگر که سر و کار زیادی با تلفن همراه خود دارید هم میتوانید از آن استفاده کنید تا موجب درد گرفتن دست شما نشود. در ادامه به معرفی برخی از بهترین مدل‌های هولدر می‌پردازیم.

 

مزایا

 

  • محافظت در برابر ضربه‌های فیزیکی
  • مانع افتادن و ضربه خوردن
  • موجب پرت شدن حواس شما از رانندگی نمی‌شود
  • دسترسی راحت تر به موبایل
  • مانع درد شانه‌ها، گردن و دست می‌شود

 

هولدر مدل گیره ای (دریچه کولر خودرو)

 

 

این مدل از هولدرها با گیره‌های نصبی که دارد، می‌تواند بر روی تیغه‌های دریچه کولر ماشین نصب شود. این نوع هولدر ها به گونه‌ای طراحی شده که مناسب برای تمام مدل‌های دریچه کولر خودرو است و محکم به دریچه وصل می‌شود. البته یک مشکلی که وجود دارد با روشن کردن کولر یا بخاری روی دستگاه موبایل شما هم اثر بگذارد. پس هنگام استفاده از آن باید دریچه ای که هولدر را بر روی آن نصب کردیم ببندیم. گیره‌های محکم هولدر دریچه کولر از گوشی شما به خوبی در برابر ضربه و یا ترمزهای ناگهانی محافظت می‌کند.

 

نگهدارنده موبایل چسبی

 

این نوع هولدر برای مناسب برای همه‌ی سطوحی است که صاف باشند. این مدل هولدر از یک چسب دو طرفه بسیار قوی استفاده می‌کند. برای استفاده در خودرو می‌توانید آن را به داشبود یا شیشه ماشین بچسبانید. در استفاده در محل کار و منزل می‌توانید به میز یا دسته صندلی خود بچسبانید.

 

هولدر مکنده ای

 

 

این نوع نگهدارنده ها را می‌توان به داشبورد ماشین یا شیشه آن و در استفاده شخصی هرجایی که مکنده ها بتوانند به آن بچسبند نصب کنید. هنگام خرید به مکنده یا ساکشن کاپ (suction cup) دقت کنید که مشکلی نداشته باشند تا زمانی که موبایل را به آن وصل می‌کنید کنده نشود و یا بعد از مدتی قدرت آن کم نشود.

 

هولدر آهنربایی (مغناطیسی)

 

 

این هولدرها می‌توانند بر روی شیشه، داشبورد و دریچه کولر و در محل کار یا منزل بر روی میز یا هرجایی که مناسب برای نصب این‌هولدر باشد، وصل کنید. از نظر کار کردن با این‌هولدر مانند هولدرچسبی و گیره‌ای عمل می‌کنند. اما زمان برداشتن و گذاشتن گوشی از روی این هولدر کمتر است چون این‌هولدر یا نیروی مغناطیسی گوشی را نگه می‌دارد. نیروی مغناطیسی آن هیچگونه خطر یا تاثیری بر روی گوشی موبایل نخواهد گذاشت. بیشتر این نگهدارنده ها قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را دارند.

 

نگهدارنده موبایل رومیزی

 

هولدرهای رومیزی یک انتخاب مناسب برای افرادیست که کار آنها با تلفن همراه است و یا استفاده طولانی مدتی از آن دارند. بیشتر این مدل نگهدارنده‌ها دارای قابلیت چرخش و تنظیم برای استفاده‌راحت است.  

 

برای مشاهده و خرید هولدر می توانید به سایت دایان کالا مراجعه کنید.