آموزش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ و آیفون

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بخواهید در طول روز که مکالمه دارید، بنا به هر دلیلی تصمیم داشته باشید که مکالمه خود را ضبط کنید اما نمیدانید که چطور و چگونه باید این کار را انجام دهید. ما تو این مقاله میخواهیم شما را با آموزش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ و آیفون آشنا کنیم. اما قبل از انجام دادن این کار، باید بررسی کنید که آیا ضبط مکالمه در کشور شما اقدامی قانونی است یا نه.

ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ و آیفون

در این قسمت میخواهیم شما را با نحوه ضبط مکالمه در گوشی های سامسونگ و آیفون آشنا کنیم. معمولا در گوشی های اپل امکان ضبط مکالمه قرار داده نشده است. چون که در یه سری از کشور ها و ایالت ها این قوانین بسیار سفت و سخت اجرا میشود. شرکت اپل گفته است که به دلایل حفظ حریم شخصی افراد و همچنین رعایت کردن قوانین بعضی از کشور ها، این قابلیت را روی گوشی های اپل قرار نداده است.اما با یه سری از راه ها و نرم افزار هایی میتوان این کار را انجام داد و شما میتوانید به راحتی مکالمه خود را ضبط کنید.

آموزش ضبط مکالمه در گوشی سامسونگ و آیفون

روش ساده برای ضبط مکالمه در گوشی های آیفون

یکی از روش هایی که میتوان با آن مکالمه را ضبط کرد، استفاده از یک وسیله دیگر برای ضبط میباشد. توجه داشته باشید برای این کار شما نیاز به محیطی آرام دارید. این ترفند اینجوری است که هنگام مکالمه گوشی خود را روی حالت بلندگو قرار دهید و با قرار دادن یک دستگاه دیگر در حالت ضبط کردن، میتوانید این کار را انجام دهید. در آخر فراموش نکنید که صدا را ذخیره کنید.

اگر این روش برای شما دشوار است، راه دیگری برای ضبط مکالمات در گوشی های اپل وجود دارد که یکی از این راه ها، استفاده از برنامه google voice است.

برای ضبط مکالمه با این روش، باید ابتدا گوگل ویس را روی گوشی خود نصب کنید و وارد حساب کاربری گوگل شوید. بعد از آن وارد ضبط مکالمه شده و تنظیمات مربوطه را انجام دهید.

در گوشی های سامسونگ، این قابلیت به صورت محسوس در دستگاه قرار دارد و نیاز به نرم افزار خاصی نیست. در ادامه با روش های ضبط مکالمه در گوشی های سامسونگ بیشتر آشنا میشوید.

ضبط خودکار مکالمه در گوشی های اندروید

ضبط خودکار مکالمه در گوشی های سامسونگ

در گوشی های سامسونگ، امکان ضبط مکالمه در این گوشی ها بسیار ساده است بدون آن که نیاز به نرم افزار خاصی داشته باشید. در ادامه مقاله شما را با چطور فعال کردن ضبط مکالمه در گوشی های سامسونگ آشنا میکنیم.

همچنین این قابلیت وجود دارد که بتوانید تمام مکالمات با همه مخاطبین خود را ضبط کنید. همچنین میتوانید مشخص کنید که فقط تعدادی از مخاطبین خاص شما مکالمه شان ضبط شود و یا فقط برای شماره های ناشناس این قابلیت اجرا شود.

به قسمت تنظیمات گوشی بروید و به بخش (record call) ضبط مکالمه مراجعه کنید.

دکمه auto record call را انتخاب کنید.

شما در این مرحله سه گزینه برای شما نمایش داد میشود. که یک گزینه برای ضبط تمامی تماس ها است و گزینه بعدی برای تماس های ناشناس و گزینه سوم به تماس های خاصی اختصاص داد میشود.

با این کار، مکالمات شما به صورت خوکار ضبط میشود اما گاهی هم پیش می آید که میخواهید مکالمات شما به صورت دستی ضبط شود و میلی برای ضبط همه مکالمات ندارید.

در ضبط مکالمات به صورت دستی، زمانی که در حال مکالمه هستید، در منوی تماس خود دکمه ضبط تماس(record call) قرار دارد که این دکمه باعث میشود مکالمه شما شروع به ضبط شدن کند.

اگر در منوی تماس شما همچنین دکمه ای وجود نداشت، به قسمت بالای منوی تماس بروید، سه نقطه بالا را بزنید. البته به این نکته هم توجه داشته باشید که قبل از انجام این کار، از شرایط و قوانین کشور خود آگاه شوید. در برخی از کشور ها این کار خلاف قوانین نیست. اما بعضی کشور ها هم هستند که ضبط مکالمه خلاف قوانین و مقررات است و مجازات هایی برای آن پیش بینی شد است.

چگونگی ضبط مکالمه دوطرفه

بعضی وقت ها،افراد دوست دارند که مکالمات خود را دو طرفه ضبط کنند.این کار معمولا برای گوش دادن و یادآوری کردن یه سری موضوعات و اتفاقات است که با مخاطب خود مکالمه داشته اید.شما میتوانید با ضبط مکالمه دو طرفه یه سری حرف ها را اثبات کنید و از صحت آن اطمینان خاطر داشته باشید.

نرم افزار های زیادی برای این کار طراحی شده است که شما میتوانید آن ها را از بازار یا گوگل پلی دانلود کنید.البته برای ضبط مکالمه در گوشی های سامسونگ و دیگر برند ها به این نکته توجه داشته باشید.برای دانلود ضبط مکالمه سعی کنید یه برنامه خوب و امن دانلود کنید زیرا که برنامه هایی وجود دارند که امنیت ندارند و هکر هایی پشت آن هستند که به راحتی میتوانند به مکالمات شما دسترسی داشته باشند و بعدا بخواهند از یه سری راه ها از شما اخاذی کنند.

اما اگر قصد برنامه هایی برای ضبط مکالمات در گوشی های سامسونگ را دارید در ادامه چند نرم افزار پرکاربرد را به شما معرفی کرده ایم.یک نکته قابل توجه در زمان استفاده از این برنامه ها این است که برخی از برنامه ها صدای مخاطب را از روی بلندگو گوشی ضبط میکند.اگر مکالمه شما با هنذفری یا هدفون های بلوتوثی باشد،صدای طرف مقابل ضبط نمیشود.

نرم افزار برای ضبط مکالمه گوشی

نرم افزار برای ضبط مکالمه گوشی

اپلیکیشن call recorder

این برنامه جز بهترین و پرطرفدار ترین برنامه ها برای ضبط مکالمه گوشی استفاده میشود.

این اپلیکیشن برای گوشی های اندروید طراحی شد و قابلیت ضبط خودکار با فرمت mp3 و دارای امکانات اشتراک گذاری صداها،همچنین امکان قرار دادن پسورد روی فایل را خواهد داشت.

اپلیکیشن hidden recorder

این برنامه برای گوشی های اندروید طراحی شد است و قابلیت ضبط مکالمه در گوشی های سامسونگ و دیگر برند وجود دارد.از مزیت های این برنامه قابلیت ضبط ویدئو از دوبین عقب و جلو به صورت مخفیانه است.

اپلیکیشن underspy

اگر شما هم مانند بسیاری از خانواده ها،نگران فرزندان خود هستیند و تصمیم دارید که به مکالمات آن ها دسترسی داشته باشید،ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد میکنیم.شما با استفاده از این برنامه میتوانید به صورت مخفی روی نرم افزار های واتس اپ و پیام رسان های دیگر دسترسی داشته باشید بدون اینکه کسی با خبر شود.

اپلیکیشن call recorder automatic

این نرم افزار هم جز نرم افزار هایی است که به ضبط مکالمه شما کمک میکند.یکی از مزیت های خوب این نرم افزار رایگان بودن آن است.شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای میتوانید از آن استفاده کنید.برای دانلود نرم افزار call recorder automatic از گوگل پلی اینجا کلیک کنید.

برای خرید لوازم جانبی موبایل با بهترین برند ها و گارانتی اینجا کلیک کنید