معرفی بهترین کابل لایتنینگ با برند کلومن پلاس+ تصویر

مقدمه

با توجه به افزایش محبوبیت و طرفداران محصولات اپل بسیاری از شرکت‌ها اقدام به تولید لوازم جانبی این محصولات کرده‌اند. شرکت کلومن هم با برند زیرشاخه‌ای به نام کلومن پلاس اقدام به تولید کابل لایتنینگ با استاندارد mfi کرده‌است که در ادامه به توضیح این استاندارد خواهیم پرداخت. این محصول بسیار دوام و مقاومت بالایی دارد و تا مدت زیادی دیگر نیازی به یک کابل دیگر ندارید. این کابل ها مناسب شارژ سریع و انتقال اطلاعات‌می‌باشد.

گواهی mfi

کابل, K2+ ,K1+  ,K3+ KD-M43 از برند کلومن پلاس با استفاده از استانداردهای MFI ساخته شده‌و در زمان‌استفاده از آن هیچ خطری دستگاه‌های شما را تهدید نخواهد کرد. این استاندارد که مخفف عبارت «ساخته‌شده برای آیفون، آیپد و آی‌پاد» (Made For iPhone ,iPad ,iPod)است. این استاندارد به این معنی‌است که این کابل مورد تایید شرکت اپل‌می‌باشد.

برای اطمینان از داشتن این استاندارد می توانید کلمه mfi check را در گوگل سرچ کنید. اولین سایت را باز کنید.

معرفی بهترین کابل لایتنینگ با برند کلومن پلاس+ تصویر در فروشگاه اینترنتی دایان کالا | سایت دایان کالا تصویر اول

از قسمت select می‌توانید مدل یا برند محصول و در کادر سمت چپ نام برند یا مدل برند را انتخاب‌کنید.

معرفی بهترین کابل لایتنینگ با برند کلومن پلاس+ تصویر در فروشگاه اینترنتی دایان کالا | سایت دایان کالا تصویر دوم

پس از آن نتایج را در پایین به شما نشان می‌دهد.

سری سوکت کابل لایتنینگ

در بسیاری از مواقع افراد پس از خرید و یا مدتی پس از آن، هنگام استفاده از کابل لایتنینگ با خطایی مواجه می‌شوند. درصورت مواجه شدن با این خطا کابل دیگر قابل استفاده نیست و مجددا باید کابل دیگری تهیه کنید.

معرفی بهترین کابل لایتنینگ با برند کلومن پلاس+ تصویر در فروشگاه اینترنتی دایان کالا | سایت دایان کالا تصویر سوم

کابل لایتنینگ کلومن پلاس با داشتن ضمانت 12 ماهه، استاندارد mfi و سری سوکت مقاوم امکان داشتن این خطا را ندارد. و این یک مزیت عالیست که آن را از سایر کابل ها متمایزمی‌کند.

جنس کابل لایتنینگ کلومن پلاس

معرفی بهترین کابل لایتنینگ با برند کلومن پلاس+ تصویر در فروشگاه اینترنتی دایان کالا | سایت دایان کالا تصویر چهارم

این کابل لایتنینگ از کولار (Kevlar) که به آن کنفی هم گفته می‌شود، ساخته شده‌است. این الیاف کولار یکی از مقاوم ترین الیاف به حساب می‌آید که مقاومت آن 5 برابر فولاد است!

از این الیاف در تولید لباس و ماسک‌های ضد گلوله، لباس‌های موتورسواران مسابقه، تایر دوچرخه و غیره استفاده‌می‌شود. استفاده از کولار در این کابل باعث استحکام بسیار بالا، ضد گره خوردگی، ماندگاری زیاد شده‌است.

تست خم

 زمانی که بخواهند به کابل ها استانداردی بدهند از آنها تست‌خم گرفته می‌شود. تست‌خم به این صورت انجام میگیرد که کابل را آویزان کرده و به یک سمت کابل که پایین است وزنه میبندند. از سمت دیگر کابل که بالا هست آن را خم می‌کنند. تست‌خم پایین تر از 5 هزار بار ضعیف، بین 5 هزارتا 10 هزاربار نسبتا ضعیف، بین 10 هزار بار تا 15 هزار بار متوسط و مابین 15 تا 20 هزاربار قوی‌است. تست خم کابل لایتنینگ کلومن پلاس روی 20 هزار است و این نشان دهنده مقاومت بالای آن‌می‌باشد.

قابلیت فست شارژ کابل لایتنینگ

قابلیت‌فست شارژ در برخی از کابل‌ها وجود‌ دارد. تفاوت کابل فست شارژ و معمولی هنگام شارژ کردن در این‌است که در فست شارژ هنگام شارژ از صفر تا 50 درصد با سرعت بسیار بالایی گوشی را شارژ می‌کند، به اندازه ای که حتی ممکن‌است در نیم ساعت شارژ گوشی به 50 درصد برسد. از 50 تا 80 درصد سرعت شارژ کمی کاهش پیدا می‌کند اما باز هم نسبت به کابل شارژ معمولی سرعت بیشتری‌دارد. از 80 تا 100 درصد سرعت آن کمتر می‌شود و با سرعتی مشابه یک کابل شارژ معمولی شارژ می‌کند. لازم به ذکراست که این قابلیت به اداپتور نیز بستگی‌دارد. کابل لایتنینگ به تایپ سی کلومن پلاس با جریان 3 آمپر و تایپ A به لایتنینگ با جریان 2.4 آمپر دارای قابلیت فست شارژ هستند.

اقلام همراه

معرفی بهترین کابل لایتنینگ با برند کلومن پلاس+ تصویر در فروشگاه اینترنتی دایان کالا | سایت دایان کالا تصویر ششم

داخل جعبه این محصول یک کاور پارچه‌ای ضد آب وجود دارد که حمل آن را بسیار آسان کرده‌است. همچنین یک نگهدارنده سیم کابل به همراه دارد که به میز میچسبد و به مرتب بودن کابل ها کمک می‌کند.

معرفی بهترین کابل لایتنینگ با برند کلومن پلاس+ تصویر در فروشگاه اینترنتی دایان کالا | سایت دایان کالا تصویر هفتم

جمع بندی

کابل لایتنینگ کلومن پلاس یک کابل با مقاومت بالا و بسیار با کیفیت و دارای استاندارد mfi است. جنس آن کنفی می‌باشد و به همین علت ماندگاری زیادی‌دارد. همچنین این محصول با داشتن قابلیت فست شارژ می‌تواند دستگاه شما را در سریع ترین زمان ممکن شارژ کند. جنس سری سوکت آن بسیار عالیست و دربرابر ضربه مقاوم‌است. درصورت مشکل داشتن کابل این محصول دارای گارانتی 12 ماهه‌می‌باشد. اگر به دنبال یک کابل مناسب و باکیفیت بالا برای دستگاه اپل خود هستید این محصول یک گزینه بسیار مناسب برای شماست. برای خرید و مشاهده مشخصات دقیق این محصول می‌توانید به صفحه محصولات برند کلومن پلاس مراجعه کنید. هنگام خرید کابل آیفون از تقلبی نبودن آن اطمینان حاصل کنید. روش های تشخیص آن را حتما مطالعه کنید.