جایگزین ایرپاد اصلی اپل
معرفی بهترین طرح جایگزین ایرپاد اصلی اپل بهمراه مقایسه کامل

اگر شما هم بدنبال خرید بصرفه تر نسبت به ایرپاد اصلی اپل هستید با ما در معرفی بهترین جایگزین ایرپاد اصلی اپل همراه باشید تا با معرفی تنها بصرفه ترین جایگزین ایرپادهای اصلی آشنا شوید.

ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین جایگزین اپل ایرپاد پرو را از نظر کیفیت، ارزش خرید و قیمت، طراحی ظاهری و شباهت، و کارایی مقایسه کنیم تا در این زمینه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. چرا که شرکت های چینی بزرگ و کوچک اقدام به ساخت انواع مختلف طرح این سری از ایرپاد های اصلی اپل کرده اند.

پس از مشاهده و بررسی تمامی ایرپاد های کپی موجود در بازار به این نتیجه خواهید رسید که بهترین جایگزینی که میتوانید آن را در بین هزاران محصول خریداری کنید محصول شرکت پرووان مدل R100 Pro است. این محصول شباهت بسیار زیادی با اپل ایرپاد پرو اصلی دارد که در ادامه به آن میپردازیم

شباهت ظاهری و طراحی محصول

همانطور که در زیر مشخص است، طراحی محصول R100 Pro شرکت پرووان کاملا شبیه به ایرپاد پرو اصلی اپل است. امتیاز دایان کالا به R100 PRO در زمینه شباهت ظاهری 5 از 5 (عالی) است و میتواند به خوبی جای خالی ایرپاد اصلی را از نظرظاهری پر کند و نقش جایگزین را بازی کند.

ایرپاد پرو اصلی اپل در بهترین جایگزین اصلی اپل

جایگزین ایرپاد اصلی اپل از نظر ارزش خرید و قیمت

در حال حاضر که محتوا منتشر شده است قیمت ایرپاد اصلی عددی نزدیک به 12 میلیون تومان است. قیمت محصول R100 pro چیزی حدود یک هشتم یا یک هفتم قیمت ایرپاد پرو اپل است که میتوان با در نظر گرفتن کیفیت و شباهت محصول به ارزشمند بودن محصول رای داد. دایان کالا از نظر قیمت و ارزش خرید به محصول R100 پرو نمره 5/5 (عالی) را میدهد. جهت مشاهده قیمت فعلی محصول R100 PRO کلیک کنید

 

کیفیت محصول جایگزین ایرپاد اصلی اپل

ایرپاد R100 پرو شرکت پرووان توانسته است بین رقبای چینی اش بهترین نمره را دریافت کند. کیفیت بدنه آن کاملا مشابه اپل بوده و دقیقا مثل اپل اصل نیاز به مراقبت دارد تا از خط و خش بروی آن جلوگیری شود. هرچند کیفیت صدا و فنی این جایگزین ایرپاد از رقبای چینی اش کاملا متفاوت و بهترین بوده اما در قیاس با اپل ایرپاد پرو اصلی میتوان نمره متوسط را به آن داد که البته با در نظر گرفتن قیمت طبیعی و حتی دارای ارزش خرید است. نمره دایان کالا به این محصول در مقایسه با رقبایش 5 از 5 و در مقایسه با اپل پرو اصلی 7 از 10 است.

معرفی و مشخصات ایرپاد پرو وان مدل R100

 

Pro one R100 ###

 معرفی بهترین طرح جایگزین ایرپاد اصلی اپل بهمراه مقایسه کامل

 

مشخصات :

 

 5.1نسخه بلوتوث :

10 برد بلوتوث :  

  1. محفظه شارژر: از جنس ABS و پلیمر کربن، وزن 56 گرم
  2. مدت زمان شارژ گوشی ها: بین 1.5 تا 2 ساعت
  3. مدت زمان استفاده به صورت مداوم: حداکثر 4 ساعت
  4. مدت زمان استندبای: تا 13 ساعت
  5. فناوری‌های ویژه: noise reduction، فناوری TWS برای استفاده جداگانه یا متصل کردن گوشی‌ها به یکدیگر
  6. پنل لمسی: برای کنترل آسان تر موسیقی و تماس‌ها
  7. نمایشگر LED: برای نمایش وضعیت شارژ دستگاه
  8. باتری: ظرفیت 200 میلی آمپر، قابلیت نمایش شارژ با LED (سبز: 60-100%، نارنجی: 30-60%، قرمز: زیر 30%)
  9. صدا: درایو 8 میلیمتر، حساسیت 108 دسی‌بل، امپدانس 32 اهم
  10. محدوده دمایی : 10- تا 55 درجه سانتیگرادظرفیت باتری گوشی هر ایرپاد: 30 میلی آمپر

این مشخصات نشان می‌دهند که ایرپاد پرووان مدل R100 Pro دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که آن را به یک گزینه خوب برای علاقمندان به گوش دادن موسیقی و پاسخ دادن به تماس‌ها تبدیل کرده است.

 

 

معرفی بهترین طرح جایگزین ایرپاد اصلی اپل بهمراه مقایسه کامل

 

 

###معرفی محصول :

 

 

 

ایرپادها به عنوان یکی از محصولات پرطرفدار در بازار، همواره جذب طرفداران خاص خود بوده‌اند. برند ProOne با ارائه‌ی ایرپاد پرووان مدل R100 Pro، به یکی از معروف‌ترین برندها در زمینه‌ی تولید ایرپاد تبدیل شده است. این مدل ایرپاد از نسخه‌ی بلوتوث 5.1 بهره می‌برد که امکان اتصال با برد 10 متری را فراهم می‌کند. دو گوشی ایرپاد درون یک محفظه‌ی شارژر جای گرفته‌اند که بدنه‌ی آن از جنس ABS و پلیمر کربن ساخته شده و دارای مقاومت خوبی در برابر حرارت است. وزن 56 گرمی این محفظه نیز به عنوان یکی از ویژگی‌های سبک آن شناخته می‌شود.

 

هر یک از گوشی‌های این ایرپاد دارای ظرفیت 30 میلی آمپر است و مدت زمان شارژ آنها بین 1.5 تا 2 ساعت می‌باشد. ایرپاد پرووان مدل R100 Pro قادر است تا 13 ساعت در حالت استندبای باشد و بیشتر از 4 ساعت به صورت مداوم قابل استفاده است. فناوری noise reduction در این مدل ایرپاد به کار رفته است که به کاربران امکان می‌دهد صدایی شفاف و واضح را در هنگام مکالمه تجربه کنند. از دیگر فناوری‌های این مدل می‌توان به فناوری TWS اشاره کرد که امکان استفاده جداگانه از گوشی‌ها یا اتصال آنها به یکدیگر را فراهم می‌آورد.

 

بسته‌بندی محصول نیز با دقت بسیار بالایی طراحی شده و این نشان‌دهنده‌ی توجه تولیدکننده به جزئیات می‌باشد. اطلاعات کامل و جامع در مورد قابلیت‌ها و مشخصات این ایرپاد در بسته‌بندی درج شده تا خریداران به خوبی با امکانات آن آشنا شوند. ایرپاد پرووان مدل R100 Pro از جمله ایرپادهای محبوب است که با طراحی سفید و براق از ترکیب پلاستیک فشرده استفاده شده است، تا حس لوکسی مانند محصولات برند اپل به کاربران منتقل شود.

 

ابعاد محفظه‌ی شارژر این ایرپاد 21.7×45.2×60.6 میلی‌متر است و دارای نشانگر LED برای نمایش وضعیت شارژ دستگاه می‌باشد. ایرپاد                       پرووان مدل R100 Pro دارای پنل لمسی پیشرفته است که به کاربران امکان می‌دهد که بدون نیاز به لمس گوشی موبایل، موسیقی را مدیریت کنند و به تماس‌ها پاسخ دهند.

 

باتری این ایرپاد دارای ظرفیت 200 میلی‌آمپر است و وضعیت شارژ آن از طریق LED قابل مشاهده است. صدای پخش شده از این ایرپاد با قطر درایو 8 میلی‌متری، با حساسیت 108 دسی‌بل و امپدانس 32 اهم، بسیار شفاف و کیفیتی برتر را ارائه می‌دهد. جنس فلزهای استفاده شده در پردازنده و درایو گوشی‌های ایرپاد، عملکرد بالایی را در شرایط دمایی 10- تا 55 درجه سانتی‌گراد حفظ می‌کند.

 

این ایرپاد با استفاده از فناوری‌های مدرن و طراحی با کیفیت، یکی از بهترین گزینه‌های برای علاقه‌مندان به فناوری‌های پیشرفته و کیفیت صدای عالی می‌باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری