راهنمای خرید گلس گوشی (محافظ صفحه گوشی)

در این مقاله میخواهم راهنمای خرید محافظ صفحه گوشی (گلس) را آموزش دهیم تا میان انواع مختلف گلس ها و محافظ های موجود در بازار بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع گلس گوشی در بازار (راهنمای خرید گلس گوشی)

انواع مختلف گلس ها و محافظ گوشی در بازار موجود است که هر سال هم به این تعداد اضافه می شود. اما آیا چه فرقی باهم ممکن است داشته باشند و ما چه محافظ صفحه ای برای گوشی مان خریداری کنیم؟ شما در حال خواندن مقاله راهنمای خرید محافظ صفحه گوشی هستید.

محافظ صفحه گوشی سرامیکی

راهنمای خریدمحافظ صفحه گوشی (گلس صفحه گوشی)
گلس سرامیکی 9D گوشی هوآوی huawei y9 prime

این نوع محافظ صفحه بیشتر به انعطافش و نشکن بودنش معروف است. در اکثر فروشگاه ها با قیمت هایی بالاتر از گلس های شیشه ای فروخته می شود اما آیا میتوان روی آن حساب کرد؟ جواب خیر است. چرا که این نوع محافظ صفحات صرفا بعنوان ضد خش عمل میکند چرا که قدرت انعطاف و نشکن بودن آن باعث می شود در مواقع ضربه امکان جذب ضربه را نداشته باشد. پس گزینه ی مناسبی برای محافظت از صفحه گوشی هوشمند نمی باشد. گرچه درصورتی که بخواهید از این نوع محافظ سرامیکی خریداری نمایید در سایت ما موجود است و میتوانید به صفحه خرید گلس ها مراجعه نمایید.

محافظ صفحه گوشی نانو

این نوع محافظ ها جدیدا وارد بازار شده اند و درواقع مزیتشان این است که بروی صفحه گوشی شما با قطرات مایع محافظ شکل میدهند اما نمیتوان باز هم روی این مدل از محافظ صفحات هم حساب باز کرد چرا که امکان دارد عمر آن زود پایان یابد و شما متوجه موضوع نشوید. چرا که این نوع از محافظ ها نیاز به تعویض دوره ای دارند. جهت خواندن بیشتر میتوانید به مقاله صفحه گوشی نانو در سایت ویرگول مراجعه کنید

گلس محافظ صفحه شیشه ای

گلس شیشه ای سامسونگ Samsung S20 FE مدل HD MAX
گلس شیشه ای سامسونگ Samsung S20 FE مدل HD MAX

بهترین نوع محافظ صفحه گوشی بنظر ما هنوز هم گلس های شیشه ای هست. توجه داشته باشید شیشه باید بشکند تا ضربه را جذب کند و اجازه ندهد که به صفحه گوشی شما برسد. حواستان باشد که هرموقع گلس ها ترک برداشتند زمان تعویض آن فرارسیده است.

راهنمای خرید محافظ صفحه گوشی – قیمت بازار

محافظ های مختلف در بازار در رنج قیمتی 20 الی 200 هزار تومان وجود دارند اما آیا باهم تفاوتی دارند؟ خیر این گلس ها را نباید با قیمت سنجید چراکه هرچه قیمت بالاتر باشد نشان گر دست های بیشتر در زنجیره تامین و فروش آن است. البته ممکن است گلسی وجود داشته باشد که قیمتش واقعا 150 هزار تومان باشد اما بعید است. پس خود را درگیر قیمت گلس گوشی نکنید و همراه با ضمانت ان را از سایت دایان کالا با بهترین قیمت ممکن خریداری نمایید. صفحه خرید محافظ صفحه گوشی