معرفی برند دودائو DUDAO

معرفی برند دودائو DUDAO

شرکت دودائو یک تولید کننده تخصصی لوازم جانبی تلفن همراه و  در حال تولید کابل شارژ ، شارژرهای دیواری، شارژر فندکی، هدفون های سیمی، هدست های بلوتوثی، اسپیکرهای بلوتوثی، پاوربانک، هولدر موبایل وغیره می باشد. DUDAO در سال 2014 تاسیس شد. این مارک تجاری Dongguan Huitou Industrial Co است که بر تولید لوازم جانبی تلفن همراه هوشمند تمرکز دارد.

برند دودائو DUDAO از ابتدا کار بهترین فناوری حرفه‌ای و عالی خود را به بازار ارائه داده‌است. اسپیکرهای بلوتوثی و موارد مشابه تعداد مدل های محصول برای انتخاب مشتری بسیار زیاد بوده است. همچنین محصولات دودائو در اپلیکیشن‌های آنلاین‌ هم فروخته می‌‌شود. نمونه ای از این اپلیکیشن ها JD Tmall ،GOME، آمازون، Vipshop ،Pinduoduo  و Anlaiye است. تا به امروز، بیش از 100 فروشگاه انحصاری آفلاین و بیش از 5000 پیشخوان در چین و سایر نقاط جهان اقدام به فروش محصولات این شرکت می کنند. این شرکت ISO9001 را هم گذرانده است. گواهینامه CE و ROHS را نیز داراست و محصولات باکیفیت و شیک را برای مشتریان ارائه می دهد. شرکت ما با کیفیت و تولید با نگرشی جدی و مصمم رفتار می‌کند.

تصویر کارخانه دودائو در فروشگاه اینترنتی دایان کالا

فروشگاه اینترنتی دایان کالا دارای نمایندگی شرکت DUDAO میباشد. دایان کالا انواع محصولات این برند را برای شما خرید آسان و نازل ترین قیمت فراهم آورده‌است. در صورت نیاز به مشاوره و یا راهنمایی جهت خرید این محصولات با شماره درج شده در پایین صفحه تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس: 38465165-051

info@daiankala.com