لوازم جانبی موبایل که در سفر اربعین 1402 لازم تان می شود!

لوازم جانبی موبایل که در سفر اربعین 1402 لازم تان می شود!

هرساله جمعیت عظیمی از مسلمانان و حتی پیروان دیگر مذاهب و ادیان در راهپیمایی اربعین شرکت کرده و خود را با پای پیاده در روز اربعین به کربلا و حرم امام حسین ع می رسانند. در این راهپیمایی که با حضور میلیونی و پرشور برگزار می شود زائرین از روزها قبل از عظیمت خود را برای این سفر آماده می کنند. ما در این مقاله تلاش داریم بهترین لوازم جانبی موبایل که ممکن است در اربعین امسال و در این عظیمت لازم تان شود را معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی از تمام لحظات این سفر معنوی بهره ببرید.

تاریخ اربعین 1402 و ثبت نام در سامانه سماح

تاریخ اربعین حسینی چهارشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۲۰ صفر سال ۱۴۴۵ قمری است و پیش نیاز آن ثبت نام در سامانه سماح (همچنین اتباع افغانستانی میتوانند برای سفر به دفاتر کفالت مراجعه کنند)، دریافت گذرنامه یا گذرموقت از پلیس +10 می باشد. در اطلاعیه قبلی مرز های مهران و شلمچه (اتباع صرفا از مرز شلمچه امکان تردد دارند. ) بعنوان مرز های پذیرنده زوار اربعین معرفی شده اند.

راهنمای سفر اربعین | لوازم جانبی مورد نیاز در سفر اربعین 1402

گوشی همراه ما میتواند در این سفر کمک خیلی خوبی باشد چرا که زائرین برای حضور در این سفر معنوی نیاز به قران، کتب ادعیه و مفاتیح، کتب زیارات مخصوصا زیارت امام حسین ع در روز اربعین، زیارت عاشورا و … دارند.

به همراه داشتن هندزفری خوب 

هندزفری

به همراه داشتن هندزفری موبایل به یکی از ضروریات تبدیل شده است چرا که در مسیر 82 کیلومتری نجف تا کربلا شما میتوانید از ترتیل قرآن، مداحی ها و زیارات بصورت صوتی بهره ببرید. البته باید حواستان باشد هندزفری که خریداری می کنید از هندزفری های خوب موجود در بازار باشد اما در عین حال گران قیمت هم نباشد. چرا که ممکن است بخاطر استراحت در مواکب مختلف و دیگر مسائل هندزفری شما در معرض خراب شدن باشد، یکی از مسائل پرتکرار خراب شدن کابل هندزفری است. شما میتوانید برای حل این مشکل حتی از هندزفری های بی سیم نیز استفاده کنید تا خطر خراب شدن کم تر باشد.

 

هندزفری گردنی لنوو مدل HE05 پیشنهاد ما برای سفر اربعین

یکی از بهترین هندزفری هایی که میتوانید در این سفر استفاده کنید هندزفری گردنی لنوو مدل HE05 است. این مدل هندزفری هم کابل بسیار مقاومی دارد که و صدایی واضح از آن تولید می شود. از طریق بلوتوث به گوشی شما اتصال پیدا میکند و دست و پای شما را در هنگام راه رفتن نمی گیرد. این هندزفری به دلیل مقاومتی که دربرابر تعرق‌ بدنی دارد برای زائرین سفر پیاده روی اربعین از بهترین هندزفری ها می باشد.

باتری این محصول 6 ساعت برای شما کار خواهد کرد اما میتوانید به سادگی و سرعت آن را با همراه داشتن پاور بانک شارژ نمایید. برای خرید این هندزفری گردنی اینجا کلیک کنید . درصورتی که این هندزفری که پیشنهاد ما برای شما است را نمی پسندید میتوانید از هندزفری های دیگر ما هم بازدید نمایید.

به همراه داشتن پاوربانک در سفر اربعین حسینی

یکی از ضروریات و ملزوماتی که میتوانید در سفر اربعین با خودتان ببرید پاوربانک است. چرا که گوشی شما، هندزفری و لوازم جانبی تان نیاز به شارژ دارند و در طول این مسیر به آنها نیاز دارید. اگر گوشی شما در این مسیر خاموش شود و نتوانید آن را شارژ کنید ممکن است خدایی نکرده از همراهان تان جدا شوید و با گوشی خاموش برایشان نگرانی و استرس ایجاد می شود.

به همین دلیل است که با وجود محل شارژ برای گوشی، به پاوربانک نیاز پیدا خواهید کرد. مشکل دیگری که ممکن است بدلیل همراه نداشتن پاوربانک برای شما پیش آید، این است که شاید همه جا با وجود مکان شارژ گوشی، برای شما جای خالی پیدا نشود، پس همراه داشتن آن توصیه ویژه دایان کالا است.

بهترین پاوربانک برای اربعین 1402

پیشنهاد دایان کالا این یکی از این سه پاوربانک بستگی به حجم استفاده و بودجه ی شماست.

شارژر همراه (پاوربانک) پرووان مدل PPB5005 ظرفیت 5000 میلی آمپر پیشنهاد به صرفه و اقتصادی برای سفر اربعین.

این مدل از پاوربانک بدلیل سبک بودن، به صرفه بودن، و کیفیت خوب بدنه و ضد تعریق بودن میتواند بهترین انتخاب اقتصادی شما باشد. اما اگر استفاده شما از پاور بانک زیاد خواهد بود پیشنهاد ما خرید پاوربانک با حجم بالاتر است.

پاوربانک شیائومی مدل PB200LZM گلوبال ظرفیت 20000 میلی آمپر پیشنهاد دایان کالا برای همراه داشتن لوازم جانبی برای سفر اربعین

این مدل از پاوربانک شارژ بالایی را میتواند نگهدارد و پنج برابر پاوربانک قبلی شارژ دارد. اما میتوان به قابلیت شارژ سریع آن اشاره کرد که یکی از قابلیت های مهم برای شما زائر سفر اربعین می باشد. البته این پاور بانک وزن بیش از 400 گرم دارد و بخاطر امکان ذخیره شارژ 5 برابر، وزن نسبتا سنگینی دارد.

اما بهترین پیشنهاد در میان پاوربانک ها در راهنمای سفر اربعین برای انتخاب لوازم جانبی موبایل :

شارژر همراه پرووان مدل PPB5104 ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت

این پاوربانک (شارژر همراه) با قدرت ذخیره برق 10000 میلی آمپرساعت هم قیمت خیلی مناسبی دارد و هم قدرت ذخیره شارژ بالاتری دارد. یکی از امکانات ویژه آن داشتن 4 نوع شارژر خروجی است که میتواند هر نوع موبایلی را از آیفون تا اندروید شارژ کند. این پاوربانک را نیز میتوانید با ضمانت 12 ماهه از دایان کالا خرید کنید (برای خرید پاوربانک کلیک کنید) . این پاور بانک علاوه بر این امکانات بسیار سریع شارژ می شود و وزن معمولی دارد و نسبت به پاوربانک قبلی بسیار سبک تر است. لذا برای سفر اربعین 1401 از مناسب ترین انتخاب ها است.

به همراه داشتن دیگر لوازم جانبی موبایل مهم در سفر اربعین

دایان کالا به شما زائرین محترم توصیه میکند که از گارد و گلس خوب برای محافظت از گوشی در طول مسیر استفاده نمایید. همچنین استفاده از شارژر با کیفیت از برند های خوب و مقاوم هم یکی از پیشنهاد های ویژه است چرا که در طول سفر به شارژر گوشی تان نیاز دارید اما استفاده از شارژر اصل پیشنهاد خوبی نیست و زود خراب می شود. مخصوصا اگر از محصولات برند اپل استفاده میکنید چرا که شارژر های ضعیفی نسبت به دیگر شارژر ها دارند.

التماس دعا از شما زائرین اربعین حسینی |  دایان کالا