معرفی بهترین هدفون و هدست های با کیفیت

در بازار امروزه، معرفی بهترین هدفون و هدست های با کیفیت کار بسیاری دشواری بوده زیرا که برند های نا معتبر و فیک زیادی روانه بازار شده و انتخاب هدفون با کیفیت عالی بسیار کار دشواری میباشد.

مهم ترین موردی که باید در خرید هدفون و هدست در نظر بگیرید، کیفیت صدا است که همه افراد دوست دارند موسیقی را با بهترین کیفیت گوش دهند. اگر شما هم علاقه مند به موسیقی باشید، در طول مسیر راه، مترو، مکان های عمومی و.. به موزیک خود گوش میدهید.

گوش دادن به موسیقی با هدفون امروزه بسیار پر طرفدار بوده و دوست داران موسیقی ترجیه میدهد با یک هدفون با کیفیت بالا را برای گوش دادن به موسیقی خود انتخاب کنند. یک هدفون خوب و مناسب میتواند لذت گوش دادن به موزیک را برای شما چند برابر کند.

در بازار امروزه هدست های زیادی با کیفیت های مختلفی وجود دارد که انتخاب برای یک هدفون با کیفیت را برای ما سخت میکند. ما در این مقاله به معرفی بهترین هدفون و هدست های با کیفیت میپردازیم و شما میتوانید بهترین هدفون های بلوتوثی زیر یک تومان را با بهترین کیفیت را از سایت دایان کالا خریداری کنید.

 

                    معرفی بهترین هدفون و هدست های با کیفیت

 

 

انواع هدفون ها و هدست

در این قسمت به انواع هدفون های موجود در بازار آشنا شوید و در ادامه بهترین هدفون های موجود در بازار را معرفی میکنیم.

  • هدفون in-ear:این نوع از هدفون با پد های کوچک درون گوش شما قرار میگیرد و برای گوش دادن به موزیک در هنگام ورزش و پیاده روی بسیار مناسب هستند.
  • هدفون on-ear:این دسته از هدفون دارای پد های بسیار بزرگی میباشند که روی کل گوش شما قرار میگیرد و گوش شما بیشتر احساس اذیت میکند.
  • هدفون over ear:این هدفون ها دارای پد های بسیار بزرگی بوده به طوری که هیچ صدایی از محیط اطراف را نمی شنوید و شما میتواند با تمرکز کامل به موسیقی خود گوش دهید.
  • هدست ها:هدست های دارای میکرفون بوده و شما میتوانید با آن ها تماس و مکالمه داشته باشید.

اگر دنبال هدفون برای گوش دادن به موزیک هستید، پیشنهاد میشود از هدفون های بلوتوثی از نوع on-ear و over-ear استفاده کنید. هدفون های بی سیم یا همان بلوتوثی در هنگام گوش دادن به موزیک آزادی عمل بیشتری را برای شما رقم خواهند زد. ولی توجه داشته باشید که هدفون های سیمی از کیفیت صدای بهتری برخوردار هستند. پس اگر کیفیت صدا برای شما خیلی حائز اهمیت است، هدفون های سیمی را انتخاب کنید.

بهترین هدفون برای موزیک

 

هدفون بی سیم مدل BOSE 700

اگر بخواهیم یکی از هدفون های با کیفیت را به شما معرفی کنیم، پیشنهاد ما به شما هدفون بی سیم بوز مدل 700 میباشد. این برند زمانی وارد بازار جهانی شد که هیچ برندی توانایی رقابت با هدفون های سونی را نداشت. این برند از هدفون دارای فناوری Noise Canceling است که در کمتر هدفونی دارای این فناوری میباشد. این هدفون بی سیم از نوع رو گوشی بوده و دارای طراحی متفاوتی میباشد.

یکی از ویژگی های قابل توجه این محصول، وزن سبک این هدفون میباشد. هدفون های سنگین در استفاده دراز مدت، گوش شما را خسته میکند. همچنین کاپ های هدفون کامل روی گوش شما قرار میگیرد و شما میتوانید بدون هیچ صدای اضافی به موزیک خود گوش دهید.

همپنین پد های گوشی این هدفون بلوتوثی بسیار با کیفیت بوده و هنگام استفاده گوش شما داغ نمیشود. هدبند این هدفون از جنس استیل بدون زنگ است. برای خرید هدفون بی سیم boose 700 کلیک کنید.

 

هدفون بی سیم مدل QYS-V7Q

هدفون بی سیم مدل QYS-V7Q دارای کیفیت صدای فوق العاده و طراحی بسیار زیبایی میباشد. این هدفون از طریق بلوتوث به دستگاه و پخش کننده های صوتی متصل میشود و شما میتوانید بدون هیچ مزاحمتی به موزیک خود گوش دهید.

شما علاوه بر بلوتوث، میتوانید با کابل aux(جک 3.5 میلیمتری صدا) به دستگاه متصل شوید و موزیک خود را پلی کنید. پد های روی این گوشی به حدی نرم است که در استفاده طولانی مدت از این هدفون گوش شما دچار خستگی و ناراحتی نمیشود. 

انرژی این هدفون بلوتوثی از طربق باتری لیتیومی تامین میشود که مدت زمان شارژ این دستگاه 2 تا 3 ساعت است. بر روی این دستگاه کلیدهای برای کنترل موسیقی وجود دارد که شما میتوانید با استفاده از موزیک را کم و زیاد یا که آن را عوض کنید. همچنین هدفو QYS-V7Q دارای یک میکروفون بوده که شما میتوانید با استفاده از آن مکالمه نیز داشته باشید.

یکی از ویژگی های فوق العاده این هدست که آن را خاص کرده است، داشتن صفحه LCD بوده که جلوه بسیار زیبایی به این هدفون میدهد. در داخل پک این محصول، یک عدد کابل شارژ، یک کابلAUX و یک عدد کیف حمل راحت هدفون و یک دفترچه راهنما وجود دارد.

برای خرید هدفون بلوتوثی QYS-V7Q از سایت دایان کالا کلیک کنید.

 

هدفون اسپیکر دوکاره بلوتوثی مدل QYS-9980

این هدفون اسپیکر مدل QYS-9980 دارای دو کارایی هم اسپیکر و هم هدفون میباشد. این هدفون طوری طراحی شده است که وقتی گوشی ها را برمیگردانید به اسپیکر تبدیل میشود. یعنی شما با خرید این محصول هم اسپیکر و هم هدفون دارید. این هدفون دارای اسپیکر با بیس بسیار قوی میباشد. پد های گوشی این هدفون بلوتوثی، از جنس چرم مصنوعی بوده که همین باعث میشود در استفاده طولانی مدت گوش شما دچار خستگی و آزردگی نشود. بلوتوث نسخه 4.2 این هدفون اسپیکری باعث شده که به آسانی به هر سیستم و دستگاهی متصل شود.

این محصول علاوه بر بلوتوث، دارای روش های اتصال متعددی مانند، کابل AUX، کارت حافظه، رادیو fM بوده و شما میتوانید با میکروفون به کار رفته در این دستگاه به تماس های خود پاسخ دهید و در هر دو حالت اسپیکر یا هدفون مکالمه داشته باشید. دکمه های کنترل ،تغییر صدا و حالت روی گوشی چپ این هدفون تعبیه شده است.

در ضمن در داخل پک این محصول یک عدد کابل انتقال صدا 3.5 میلیمتری قرار دارد که شما میتوانید توسط آن به دستگاه متصل شوید. باتری این هدفون اسپیکری از نوع لیتیومی بوده و مدت زمان شارژ این دستگاه 2 ساعت میباشد. در ضمین سوئیچ تغییر هدفوت به اسپیکر در سمت چپ قرار دارد. یعنی شما فقط با چرخاندن گوشی سمت چپ به بیرون هر دو گوشی به اسپیکر تبدیل میشود.

برای خرید هدفون اسپیکری مدل QYS-9980 کلیک کنید.

 

هدفون بی سیم سودو مدل MH3

هدفون MH3 یکی از هدفوت های موفق و با کیفیت برند sodo میباشد. این برند در چند سال اخیر به تولید تخصصی اسپیکر و هدفوت پرداخته و توانسته مخاطبین زیادی را به خود جذب کند. این هدفون قابلیت تبدیل شدن به اسپیکر را نیز دارد که با چرخاندن گوشی های میتوانید ان را تبدیل به اسپیکر بلوتوثی قوی کنید.

این دستگاه علاوه بر بلوتوث، دارای راه های ارتباطی، NFC ، ورودی جک 3.5 میلی متری (AUX) و شیار کارت حافظه (SD memory card) بوده که آن را با یک اسپیکر خاص تبدیل کرده است.

صدای بسیار با کیفیت با بیس قوی باعث میشود شما موسیقی را با لذت بیشتر گوش دهید. همچنین پد های روی گوش از نوع چرم مصنوعی بوده و باعث میشوید در استفاده طولانی مدت از این هدفون، گوش شما احساس خستگی نکند. این هدفون mh3 دارای میکروفون HD بوده که شما میتوانید در هر دو حالت اسپیکر و هم هدفون مکالمه داشته باشید.

بر روی روی گوشی این هندزفری دکمه های کنترل صدا، اتصال به رادیو، عقب و جلو کردن موزیک، و… تعبیه شده است. این هدفوت دارای قابلیت تا شوندگی دارد که باعث میشود جا کمی را اشغال کند. هدفون سودو یک همراه مناسب برای مسافرت، استفاده روزمره و ورزشی و تفریح میباشد.

برای خرید هدفون سودو MH3 از دایان کالا کلیک کنید.

 

هدفون koluman k2

این هدفون از محصولات با کیفیت و خوش نام برند کلومن میباشد. این هدفون دارای کیفیت صدای شفاف و بسیار عالی میباشد که میتواند هر مخاطبی را به خود جذب کند. این دستگاه دارای بلوتوث فناوری بوده و به هر سیستم صوتی متصل میشود.

این هدفون علاوه بر بلوتوث دارای کابلAux ، کارت حافظه (میکروSD حداکثر تا 32 گیگابایت)،رادیو FM میباشد. همچنین این هدفون دارای میکروفون بوده که شما میتوانید با آن مکالمه نیز داشته باشید. ظرفیت باتری این هدفون 4300 میلی آمپری میباشد.

جنس بدنه این دستگاه از ABS میباشد. امکان کم و زیاد کردن صدا، کنترل تماس و موسیقی از دیگر ویژگی هایی است که شما میتوانید با کلید های تعبیه شده روی این هدفون انجام دهید. بند این هدفون کلومن قابل تنظیم بوده و شما میتوانید بسته به اندازه سر خود آن را بلند یا کوتاه کنید. این هدفون دارای رنگ بندی های متنوع بوده که شما میتوانید بسته به سلیقه خود آن را خریداری کنید.

برای خرید هدفون بلوتوثی کلومن مدل K2 کلیک کنید.

در هنگام خرید هدفون موسیقی حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • نوع on-ear و over ear:هردوی این هدفون مناسب موسیقی میباشد اما هدفون های on-ear دارای صدا رسا تر و واضح تری میباشد و برای گوش دادن طولانی مدت موسیقی مناسب میباشد. هدفون های over ear صداهای اطراف را فیلتر کرده و باعث میشود صدا محیط بیرون به گوش شما نرسد.
  • سیمی یا بی سیم بودن هدفون: هدفون های سیم دار معمولا دارای سیم بلند بوده و برای استفاده ما محدودیت آزاردی ایجاد نمیکند. اما اگر میخواهید موزیک را با بهترین کیفیت گوش دهید، پیشنهاد میکنیم هدفون از نوع سیمی تهیه کنید.
  • کیفت صدا: حتما هدفون را تست کنید و در هنگام گوش دادن به موسیقی به بیس و جزئیات حتما گوش کنید.
  • وزن سبک و راحتی: هدفون هایی که دارای پد بزرگ تری میباشند و کل گوش را میگیرند، راحتی بیشتری را به کاربر میدهد. البته وزن هدفون نیز بسیار حائز اهمیت میباشد.