چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟
چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟

شما اگر مخاطب فعال واتساپ باشید حتما برای شما یا اطرافیان تان این سوال پیش آمده است که چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟ با ما همراه باشید تا راه کار این مسئله رو بدونید.

بعد از آن که تلگرام فیل*تر شد، بیشتر کاربران به سمت واتساپ روی آوردند. این شبکه اجتماعی قبل از این داستان هم جز پر طرفدار ترین اپلیکیشن ها بود. این پیام رسان در کنار تمام امکاناتی که دارد، در مقایسه با تلگرام یک سری ضعف ها دارد که یکی از این مشکلات عدم امکان نصب دو واتساپ در یک گوشی در خود نرم افزار است.

تلگرام و اینستاگرام طوری برنامه نویسی شده اند که شما میتوانید دو اکانت روی آن فعال کنید. اما واتس آپ چنین اجازه ای را به کاربر نمیدهد. با این حال ترفند هایی وجود دارد که به شما کمک میکند دو اکانت واتس اپ را به طور همزمان روی یک گوشی نصب کنید. در ادامه این مقاله با آموزش نصب دو واتساپ در گوشی برای انواع گوشی های آیفون و اندرویدی از جمله: سامسونگ،هوآوی،شیائومی، میپردازیم.

چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟
چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟

آموزش نصب دو واتساپ بروی گوشی های آیفون

بر خلاف سیستم عامل اندروید،روی گوشی های آیفون قابلیت شبیه سازی برنامه در ios تعریف نشده است.به همین دلیل شما نمیتوانید دو واتس آپ را روی یک گوشی نصب کنید.این قابلیت در گوشی های اندرویدی وجود دارد و به کاربر این اجازه را میدهد دو اکانت واتس آپ روی گوشی ایجاد کند.با این حال ترفند هایی برای حل این مشکل وجود دارد.در ادامه میتوانید با این روش ها دو واتس آپ در گوشی اپل داشته باشید:

چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟ نصب نسخه واتس آپ بیزینس

برنامه واتساپ یه نسخه بیزینس برای استفاده شرکت ها وکسب کار ها طراحی کرده است. در این نسخه از واتساپ میتوانید اطلاعاتی مانند: آدرس،شماره تلفن،ساعت و… در قسمت بیوگرافی ثبت کنید. همچنین میتوانید یکی از اکانت های خود را برای ارتباط با همکاران فعال سازید. واتساپ بیزنس را میتوانید از طریق گوگل پلی نصب کنید.

روش دوم / استفاده از نرم افزار های کمکی برای داشتن دو اکانت واتساپ

اپلیکیشن هایی نیز وجود دارند که شما میتوانید به کمک آن ها روی گوشی آیفون خود دوتا واتساپ نصب کنید. از جمله این برنامه ها عبارتند از:

  • hip4y
  • whatsapp++
  • Dual messenger for whatsapp4
  • WhatsApp++ duplicate 
  • GbWhatsapp

چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟ / نصب دو واتساپ در گوشی های اندروید

در اکثر گوشی های اندرویدی،قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را برای شما فراهم میکند.خب واضح است کسانی که دو خط روی یک گوش دارند،نیاز دارند برای هرکدام از خط هایشان واتس آپ داشته باشند. گوشی های شیائومی،اوپو و… دارای این قابلیت بوده و شما میتوانید دو ورژن از نرم افزار روی گوشی نصب کنید.شما میتوانید با استفاده از این قابلیت دو واتساپ روی گوشی خود نصب کنید.

برای دسترسی به این قسمت باید در تنظیمات گوشی دنبال گزینه ای بگردید که بتوانید دو ورژن از نرم افزار را در گوشی خود نصب کنید.این گزینه در گوشی ها متفاوت است. در گوشی های مختلف شما میتوانید از طریق مسیر های زیر اقدام کنید.

  • گوشی های برند ایسوس:setting>twin apps
  • گوشی‌های برند هانر و هواوی: Settings>App Twin
  • تلفن‌های همراه برند اوپو: Settings>Clone Apps
  • موبایل‌های برند ویوو: Settings>App Clone
  • گوشی های شیائومی:setting>dual app

به قسمت تنظیمات گوشی رفته و بسته به برند گوشی خود،گزینه مورد نظر را پیدا کنید.بعد به شما لیستی از نرم افزارهایی که روی گوشی خود نصب کرده اید و میتوانید از آن دو نسخه روی گوشی خود داشته باشید، نشان میدهد.در این قسمت روی اپلیکیشن Whatsapp کلیک کنید.

در قسمت بعد ممکن است که نیاز باشد نسخه دوم برنامه را فعال کنید.به همین خاطر باید روی گزینه enable app cloning کلیک کنید تا فعال شود.در بعضی از گوشی های اندروید گزینه ای به نام Rename Cloned App وجود دارد که این امکان را به کاربرد میدهد تا نام نسخه دوم واتس آپ را تغییر دهد.

بعد از اینکه مراحل بالا رو پشت سر گذاشتید،به منوی برنامه خود بروید که متوجه میشوید دو آیکون واتس آپ در گوشی شما نصب شده است.شما میتوانید روی هرکدام از این واتس اپ ها،یک حساب جدا نصب کنید

روش نصب دو اکانت واتس اپ روی گوشی های سامسونگ کمی متفاوت است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

نصب دو واتساپ روی گوشی های سامسونگ

در گوشی های سامسونگ چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟ در اندروید بالای 8.0 قابلیتی وجود دارد که به شما این امکان را میدهد دو نسخه از نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنید.برای فعال کردن این قابلیت باید مراحل زیر را طی کنید.

  • به قسمت Setting گوشی خود بروید.
  • بر روی گزینه «Advanced features»یا «Apps» کلیک کنید.
  • در این قسمت نرم افزارهایی که میتوانید از آن دو نسخه نصب کنید را مشاهده میکنید.اپلیکیشن واتس آپ را پیدا کنید و آن را فعال نمایید.(نرم افزار واتس را حتما روی گوشی خود نصب داشته باشید)
  • سپس روی گزینه confirm کلیک کنید.

شما به راحتی توانستید دوتا واتساپ روی یک گوشی نصب کنید که میتوانید به راحتی به دوتای آن دسترسی داشته باشید.واتس اپ دوم شما با یک زنجیر نارنجی رنگ در کنار آیکون مشخص شده است.

چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟ / نصب دو واتساپ روی گوشی شیائومی

اگر رابط گوشی شیائومی شما miui 8 به بالا نصب شده باشد، میتوانید از قابلیت شبیه سازی شده استفاده کنید.برای نصب دوتا واتس اپ روی این گوشی باید مراحل زیر را طی کنید:

نصب واتساپ دوم روی گوشی های شیائومی با MIUI 8/9/10

  • به قسمت setting مراجعه کنید.
  • روی گزینه dual app کلیک کنید.
  • در این قسمت لیستی ار نرم افزار هایی را میبینید که باید روی اپلیکیشن واتس اپ کلیک کنید.
  • حال به قسمت منوی برنامه مراجعه کرده و میتوانید واتس اپ دوم را مشاهده کنید.

آموزش نصب دو واتس آپ روی یک گوشی به روش user profile / چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟

هنوز جواب چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟ را نگرفتید؟ روش دیگری که میتوانید به کمک آن واتساپ را دوباره روی گوشی خود نصب کنید،استفاده از حالت چند کاربره است.در بیشتر گوشی های اندرویدی این قابلیت وجود دارد.این قابلیت مانند ویندوز بوده و شما میتوانید برای چند user امکان دسترسی دهید.برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • به قسمت تنظیمات گوشی مراجعه کنید.
  • روی گزینه user کلیک کنید.
  • روی یکی از گزینه های Add User/ multiple user/ multiple account یا Add Guest account کلیک کرده و ان را انتخاب کنید.در بعضی از گوشی ها باید به سمت پایین اسکرول کنید و سپس گزینه یوزر را پیدا کنید.و بعد روی یکی از گزینه های Add Guest یا Add User کلیک کنید.
  • پس از اینکه وارد حالت مهمان شدید،باید اطلاعات بیشتری برای تکمیل جزئیات وارد کنید.
  • در این مرحله شما وارد یک محیط کاملا جدا شدید که میتوانید با مرتجعه به پلی استور گوگل پلی را نصب و دانلود کنید.

جالب است بدانید که شما با این روش میتوانید بیش از دوتا واتس آپ روی گوشی خود نصب داشته باشید.

نرم افزار برای نصب دو واتساپ در یک گوشی / چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟

  • برنامه Parallel Space
  • برنامه Multi Parallel
  • Multi Social

شما با روش هایی که بالا به ان اشاره کردیم،به راحتی میتوانید روی گوشی خود چندتا واتس آپ نصب کنید و برای هر یک از سیم کارت های خود واتس آپ داشته باشید.

امیدواریم به کمک این مطلب توانسته باشید پاسخ سوال چگونه دو واتساپ در یک گوشی نصب کنیم؟ را دریافت کرده باشید. درصورتی که هرگونه سوال در ارتباط با نصب دو واتساپ داشتید میتوانید در قسمت دیدگاه های پایین صفحه از ما بپرسید، ما هرروز سایت خود را چک میکنیم و پاسخ شما را خواهیم داد.

خرید لوازم جانبی موبایل