آموزش تغییر تم در گوشی شیائومی

آموزش تغییر تم در گوشی شیائومی

اشخاصی که از گوشی‌های شیائومی استفاده می‌کنند، اغلب تمایل دارند که چیدمان آیکون‌ها، تصاویر پس‌زمینه، قفل صفحه نمایش و سایر تنظیمات را در سیستم MIUI خود تغییر دهند. تغییر تم یکی از بهترین روش‌هایی است که به کمک آن می‌توان رابط کاربری را تغییر داد و همچنین تمامی عناصر گوشی را شخصی سازی کرد.برای دسترسی به این امکانات، می‌توانید تم گوشی شیائومی خود را تغییر دهید. روش‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد و در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. با ما همراه شوید تا نحوه تغییر تم گوشی شیائومی را فرا بگیرید.

در این مقاله، به بررسی روش‌های مختلف تغییر تم در گوشی‌های شیائومی می‌پردازیم و در صورت بروز مشکلات، راه‌حل‌های مرتبط با مشکلات تغییر تم در گوشی‌های شیائومی را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

نحوه تغییر دادن تم در گوشی‌های شیائومی

در سیستم‌عامل گوشی‌های مدل شیائومی به راحتی می‌توان تم گوشی را تغییر داد. ابتدا باید برنامه thems را که به صورت پیش فرض روی گوشی نصب شده است پیدا کنید. و پس از آن مراحل زیر را انجام دهید:

  • اگر سیستم عامل اندروید شما MIUI جدید است، به قسمت تنظیمات گوشی شیائومی خود رفته و گزینه Theme را در آن‌جا جستجو کنید.

  • مانند تصویر بالا با انتخاب گزینه اپلیکیشن Themes باز می شود تا بتوانید تم مورد علاقه خود را از آن دانلود کنید.

  • در این برنامه، شما لیست طولانی از تم‌های موجود را پیدا خواهید کرد، تم مورد علاقه خود را انتخاب و سپس بر روی Download در قسمت پایین صفحه کلیک کنید تا مراحل دانلود تم انجام شود. و در پایان، با کلیک بر روی Apply تم روی گوشی شما اعمال می‌شود.

 

نحوه استفاده از تم‌های دانلود شده

می توانید تم های مختلف را برای گوشی شیائومی خود را به صورت آنلاین دانلود کنید. برای استفاده از تم های دانلود شده، به سادگی به برنامه Themes بروید. جهت انجام این مورد:

  • برای مشاهده تمام تم های دانلود شده در گوشی خود روی Local کلیک کنید. تم مورد نظر خود را پیدا کرده و سپس روی آن کلیک کنید. و در Theme Details، روی گزینه‌ی Apply بزنید وتم دانلود شده روی گوشی شما اعمال خواهد شد.

نحوه حل مشکلات تم در گوشی شیائومی

بسته به منطقه شما، این امکان وجود دارد که نتوانید به قسمت Themes دسترسی داشته باشید و تم های مورد نظر را دانلود و اعمال کنید. جهت رفع این مشکل فقط کافی است:

  • در مرحله اول به قسمت تنظیمات گوشی بروید
  • سپس بر روی قسمت Additional Settings کلیک کنید تا تنظیمات بیشتر گوشی را مانند تصویر زیر مشاهده کنید.

  • در صفحه باز شده گزینه Region را می‌بینید که منطقه شما را نشان می دهد، به طور پیش فرض با توجه به مکان فعلی در قسمت Region کلمه ایران را خواهید دید که این مورد باعث ایجاد محدودیت‌هایی می شود.
  • سپس مانند تصویر زیر روی گزینه region کلیک کنید و کشوری دیگر به غیر از ایران را انتخاب کنید.

در نهایت پس از تغییر منطقه، از تنظیمات گوشی خارج شده و سپس دوباره وارد تنظیمات شوید، می‌بینید که در قسمت تنظیمات گزینه theme نیز اضافه شده است و با استفاده از آن می توانید به آسانی تم گوشی خود را عوض کنید.