انتقال عکس از iCloud به گوشی اندروید

اگر شما هم تصمیم دارید که اطلاعات را از سیستم عامل ios به اندروید انتقال دهید،حتما نگران این هستید که اطلاعاتتان از بین برود.بسیاری از افراد نمیدانند که چطور باید اطلاعاتشان را از آیفون به اندروید انتقال دهند.بعضی از کاربران از اطلاعاتشان میگذرند یا که بصورت دستی آن ها را انتقال میدهند.i cloud یک سیستم برای ذخیره و بازیابی اطلاعات میباشد.همچنین که icloud و اندروید دو سیستم کاملا جدا میباشد و کاملا از همدیگه متفاوت هستند.

اما سوال اینجاس که چطور میتوانیم از گوشی اندروید به i cloud دسترسی داشته باشیم.برای اینکه بخواهید عکس را از icloud به اندروید انتقال دهید،باید از یک برنامه ثالث استفاده کنید.بسیاری از افراد در رابطه با این برنامه چیزی نمیدانند،و در آخر هنگام جابه جایی داده های خودرا از دست میدهند.به همین خاطر در این مقاله در رابطه با انتقال عکس از گوشی آیفون به اندروید توصیح خواهیم داد پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نحوه انتقال عکس از icloud به اندروید با transfer tool

روش های زیادی برای دسترسی داشتن به icloud با گوشی های اندرویدی وجود دارد.برنامه های جانبی زیادی وجود دارد که بعد اینکه وارد حساب icloud شدید، به عکس های خود دسترسی پیدا میکنید.در این مقاله به 3 روش مهم و کاربردی برای دسترسی به icloud photos در گوشی های اندروید و جابه جایی عکس از icloud به گوشی های اندروید اشاره شده است.

دانلود icloud photos در گوشی اندروید با نرم افزار MobileTrans – Copy Data to Android

نرم افزار MobileTrans،برنامه ای برای انتقال اطلاعات به گوشی اندرویدی است.این برنامه عکس های و فیلم و دیگر اطلاعاتی که در گوشی های اپل ذخیره کرده اید را میتواند نجات دهد.این برنامه وظیفه انتقال عکس،فیلم،مخاطبین و پیام ها از گوشی ios به اندروید را دارد.شما میتوانید با این برنامه عکس های icloud را بدون استفاده از کامپیوتر در اندروید دانلود کنید.

دسترسی به عکس ها در icloud و انتقال ایمن آن ، یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار است.در ادامه با نحوه دسترسی به عکس های icloud در اندروید را بررسی میکنیم.

برای این کار شما باید یک نسخه پشتیبان icloud و یک اینترنت قوی داشته باشید.برای انتقال عکس در گوشی های ios به گوشی های اندرویدی باید روش زیر را دنبال کنید.

  • این برنامه را در گوشی اندروید نصب کنید.
  • MobileTrans – Copy Data to Android نرم افزاری است که برای دسترسی به عکس ها icloud در اندروید استفاده میشود که باید در گوشی خود آن را نصب داشته باشید.برای نصب این برنامه،,وارد google play شوید و برنامه MobileTrans – Copy Data to Android را در گوشی خود نصب کنید.
  • وارد برنامه شده و روی import from iCloud کلیک کنید.
  • وارد حساب icloud خود شوید.برای وارد شدن به حساب باید از طریق apple id و رمز عبور اقدام کنید.نرم افزار MobileTrans فایل پشتیبان داده های icloud را شناسایی میکند.
  • در این قسمت از شما میخواهد که نوع داده برای انتقال از icloud به اندروید را انتخاب کنید.عکس ها را انتخاب کنید.
  • روی گزینه start importing کلیک کنید.
  • این نرم افزار برای انتقال عکس های icloud به اندروید کاملا رایگان میباشد.برای انتقال دیگر داده ها مانند مخاطبین،تقویم،یادآوری و دیگر اسناد،باید نسخه کامل آن را خریداری کنید.

استفاده از برنامه phonetrans برای انتقال عکس از icloud به اندروید

از نرم افزار PhoneTrans برای انتقال اطلاعات به گوشی استفاده میشود.امروزه داده های گوشی به ویژه عکس هابه همه افراد با ارزش است.این نرم افزار روش های زیادی را برای ایمن نگه داشتن داده ها و دسترسی به ان را فراهم میکند.

برای نحوه دسترسی به عکس های icluod در اندروید ،به روش زیر عمل کنید:

  • نرم افزار PhoneTrans را دانلود کرده و آن را روی کامپیوتر نصب و اجرا کنید.این نرم افزار هم برای سیستم عامل مک و ویندوز موجود است.
  • بر روی گزینه PhoneTrans در قسمت سمت چپ کلیک کنید و بعد داده های داخل icloud را از قسمت سمت راست انتخاب کنید.برای ادامه روی Start Transfer کلیک کنید.
  • گوشی اندروید را به سیستم خود متصل کنید و وارد حساب icloud شوید.روی photos کلیک کرده و بعد روی transfer now رده تا انتقال صورت گیرد.
  • بعد از چند دقیقه متوجه خواهید شد که تمامی عکس های icloud به گوشی اندرویدی منتقل شد است.

دسترسی به icloud در اندروید با browse

اگر نصب نرم افزار های جانبی و استفاده از آن برای شما دشوار است،اصلا نگران نباشید.روش های دیگری هم وجود دارد که میتوانید بدون هیچ نرم افزار اضافه ای عکس ها را از icloud به اندروید منتقل کنید.

امروزه دسترسی به icloud با دستگاه های دیگر امکان پذیر میباشد.شما میتوانید با استفاده مرورگر به عکس های icloud در گوشی های اندرویدی دسترسی داشته باشید.مرورگر های Safari، Chrome یا iExplorer میتوانند این کار را انجام دهند.

انتقال عکس با مرورگر

انتقال عکس ها از icloud به اندروید اصلا مشکل نیست.شما میتوانید عکس های icloud را در کامپیوتر خود دانلود کنید و سپس آن را به گوشی اندروید خود منتقل کنید.شما میتوانید مراحل زیر را برای این کار انجام دهید.

  • وارد مرورگر خود شوید و به com مراجعه کنید.
  • رمز عبور و apple id خودرا وارد کنید.
  • روی پوشه عکس ها کلیک کنید.
  • عکس هایی که میخواهید منتقل کنید را انتخاب کنید.
  • روی دانلود کلیک کنید.
  • به دایرکتوری ویندوز مراجعه کنید.
  • users را جستجو کنید و سپس picture را انتخاب کنید.
  • برای پیدا کردن عکس های دانلود شد در icloud، روی گزینه icloud photos کلیک کنید.
  • گوشی اندروید را به کامپیوتر وصل کنید.
  • هنگامی که تلفن به رایانه متصل شد،عکس های icloud را بکشید و به اندروید منتقل کنید.

شما میتوانید عکس های خود را از icloud دانلود کنید و به گوشی اندروید منتقل کنید.حتما مطمئن شوید گوشی شما حافظه کافی داشته باشد.برای اتصال گوشی به رایانه شما به یک کابل انتقال نیاز دارید که شما میتوانید کابل انتقال داده را از دایان کالا خریداری کنید.شما میتوانید عکس های پاک شد را از تب Recently Deleted را برگردانید.

سازماندهی عکس در البوم یکی از خصوصیات بسیار مهم است که در icloud مرورگر وجود دارد.یک آلبوم من در منوی چپ وجود دارد که میتوانید با کلیک روی دکمه «+» در سمت راست بالا آلبوم اضافه کنید.آلبومی که ایجاد شد است خالی است.شما میتوانید عکس های جدید را اینجا بارگذاری کنید یا که میتوانید عکس های داخل icloud را به این البوم منتقل کنید.