بهترین روش تمیز کردن ایرپاد اپل

اگر ایرپاد های خود را به مرور زمان که استفاده میکنید تمیز نکنید،صدای آن کم میشود و ممکن است گوش شما عفونت کند.امروزه بیشتر افراد از هنذفری و ایرپاد برای مکالمه،گوش دادن به موزیک و پادکست، استفاده میکنند.با استفاده روزمره از هنذفری،چربی های گوش و کثیفی به گوشی های هنذفری میچسبد و در صورتی که شما گوشی های ایرپاد را تمیز نکنید،باعث بسته شدن منافذ گوشی و در نهایت کاهش صدای ایرپاد میشود و کیفیت به شدت کاهش پیدا میکند.در این مقاله با بهترین روش تمیز کردن ایرپاد اپل آشنا میشوید.

 برای تمیز کردن هندزفری آیفون خود ابتدا دستمال خشک را آغشته به الکل 70 درصد کنید؛ سپس دستمال را به آرامی در قسمت بیرونی سرک‌های هندزفری بکشید. توجه کنید که الکل را روی سرک هندزفری نریزید در این‌صورت با نفوذ مایع ضدعفونی‌کننده به منافذ، هندزفری را خراب می‌کند.

چرا باید ایرپاد های آیفون را تمیز کنیم؟

قسمت های بیرونی ممکن است با چربی یا هر نوع کثیفی دیگر آلوده شود.شما میتوانید با ضدعفونی کردن آن به راحتی ازکثیفی و کاهش صدای ایرپاد جلوگیری کنید.شما میتوانید با این روش نیز کابل شارژ های دیگر را نیز ضدعفونی کنید.کابل ها و هنذفری ها به دلیل اینکه زیاد در داخل کیف یا روی سطوح قرار میگیرند،بیشتر در معرض آلودگی و کثیفی هستند.

نحوه تمیز کردن روکش های هنذفری آیفون

هنذفری هایی که سری سیلکونی دارند،به راحتی از خوده هنذفری جدا میشوند.برای تمیز کردن سری های سیلیکونی اول آن را با آب ولرم بشورید و بعد با دستمال میکروفایر آن را خشک کنید.تمیز کردن این نوع سری ها اصلا کاره سختی نیست.شما میتوانید بعد از تمیز کردن سری ها آن را دوباره در گوشی های هنذفری وصل کنید.

نحوه تمیز کردن جرم داخل ایرپاد های آیفون

شما میتوانید برای تمیز کردن قسمت داخلی هنذفری از مسواک استفاده کنید.مسواک را روی سری های گوشی به آرامی بکشید تا کثیفی و آلودگی ها به راحتی پاک شود.بعد با استفاده از خلال دندان جرم های داخل را از هنذفری خارج کنیدسعی کنید این کار را به آرامی انجام دهید تا خلال داخل هنذفری نشکند.

توجه داشته باشیدکه از اسپری،الکل یا آب اکسیژنه برای داخل ایرپاد استفاده نکنید.میتوانید از گوش پاک کن،قلم مو،دستمال فیکروفایر برای تمیز کردن آیفون استفاده کنید تا به هنذفری آسیبی نرسد.

نکات مهم در رابطه با تمیز کردن ایرپاد های آیفون

  • ایرپاد پرو در برابر آب و تعرق مقاوم است ولی ضد آب نیست.پس به هیچ عنوان آن را با آب یا دیگر محلول ها شستشو ندهید.
  • از ایرپاد ها در استخر،حمام یا زیر آب استفاده نکنید.
  • برای تمیز کردن آن،از دستمال های بدون پرز استفاده کنید تا جرم و آلودگی را به راحتی از بین ببرد.
  • اگر هنذفری شما با کرم،عطر روغن یا…تماس داشت،برای تمیز کردن آن از دستمال نرم و نمناک استفاده کنید.سپس به روی هنذفری بکشید.
  • اگر هنذفری خودرا کم یا زیاد میکنید ولی تغییری حس نمیکنید،با گوش پاکن سری یا توری هنذفری را تمیز کنید تا صدای ان زیاد شود.
  • بعد از ضدعفونی کردن هنذفری،آن را کامل خشک کنید.

اگر شما از روش های دیگری برای تمیز کردن هنذفری های اپل میشناسید،در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.