رمز گذاری روی برنامه های گوشی

شاید برای شما هم پیش امده باشد که بخواهید گوشی تان را در اختیار کسی قرار دهید و دوست ندارید که به یک سری از اطلاعات یا برنامه شما دسترسی داشته باشند.بعضی از والدین دوست ندارند گوشی خود را در اختیار فرزندان خود قرار دهند چون نمیخواهند به یک سری از برنامه ها دسترسی داشته باشند.در واقع میخواهند که فرزندشان از برنامه های آموزشی یا بازی استفاده کنند و حق استفاده از اپلیکیشن های دیگر مانند انستاگرام و… ندارند.در این مواقع بهترین راه برای این کار رمز گذاشتن روی برنامه های گوشی است که در ادامه مقاله با آن آشنا خواهید شد.

انواع روش های رمز گذاری برای گوشی

بهترین راه برای حفظ اطلاعات گوشی،رمز گذاشتن برای گوشی و برنامه های آن است.رمز گذاری باعث میشود که اطلاعات شما حفظ شود و هرکسی نتواند به برنامه های شما دسترسی داشته باشد.این اطلاعات برای برنامه هایی که رمز گذاری شده است،به راحتی قابل دسترس نمیباشد.به همین منظور،با رمز گذاری روی داده هایتان میتوانید از سرقت شدن آن جلوگیری کنید.شما همچنین میتوانید با استفاده از لوازم جانبی اصل عمر گوشی خودرا نیز بالا ببرید.

برای این کار شما تنها به یک پین یا گذرواژه نیاز دارید.برای قفل کردن نرم افزار های گوشی مانند گالری و انستاگرام باید اپلیکیشن مخصوص روی گوشی خود نصب کنید.در این مقاله روش قفل گذاری روی برنامه های موبایل را به شما آموزش میدهیم و نرم افزار مخصوص را به شما معرفی میکنیم.

بهترین روش رمز گذاری برای گالری گوشی

اگر در گوشی خود،عکس یا فیلم های شخصی دارید و دوست دارید ان ها را از دید دیگران مخفی کنید،باید روی ان رمزگذاری انجام دهید.امروزه علم به به حدی پیشرفت کرده است که میتوانید به راحتی اطلاعات محرمانه خودرا از دید بقیه پنهان کنید.در این مقاله برنامه های موثر برای رمز گذاری اپلیکیشن را به شما معرفی میکنیم

برنامه APP LOCK یکی از برنامه های خوب برای قفل گوشی

نرم افزار APP LOCK،یکی از برنامه های پرطرفدار برای قفل گوشی میباشد.این برنامه برای گوشی های اندوید است و هنوز نسخه IOS آن وارد بازار نشده است.این برنامه دارای امکانات خاص مانند رمز گذاری روی همه نرم افزار ها،مخفی کردن گذر واژه،پنهان کردن آیکن،قفل گذاری به روش الگو و امکانات جذاب دیگر میباشد.

قفل سکونت، از ویژگی های این نرم افزار میباشد.یعنی زمانی که در محل سکونت هستید،میتوانید به راحتی به آن دسترسی داشته باشید.APP LOCK را میتوانید از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.

برنامه رمز گذاری اندروید PRIVACY KNIGHT

این برنامه به صورت رایگان میباشد.شما میتوانید با استفاده از این برنامه تمامی نرم افزار های خود را رمزگذاری کنید.قفل برنامه به روش رمز عبور،اثر انگشت و تشخیص چهره امکان پذیر است.یکی از خصوصیت این برنامه،عکس برداری از چهره کسانی است که میخواهند به اطلاعات شما دستبرد بزنند.

نرم افزار HEXLOCK

این برنامه به شما کمک میکند تا برنامه های شخصی خود را از دید بقیه پنهان کنید.شما میتوانید با روش الگو و رمز عبور قسمت های مختلف گوشی را رمز گذاری کنید.برنامه رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است ولی برای استفاده از امکانات بیشتر این نرم افزار باید پرداخت درون برنامه ای انجام دهید.

از جمله امکانات این برنامه عبارتند از:

  • پنهان کردن عکس و فیلم های شما
  • رمز گذاشتن برای شبکه های اجتماعی
  • قفل ابزار های پیش فرض گوشی مانند وای فای و تنظیمات دیگر.

نرم افزار قفل گذاری NORTON APP LOCK

این برنامه یکی از پیشرفته ترین و قدرتمند ترین نرم افزار ها برای محافظت در برابر حریم خصوصی کاربران کاربرد دارد.این برنامه میتواند تمامی اطلاعات شمارا رمزگذاری کند و در صورت استفاده کردن شخصی دیگر از چهره او عکس بگیرند.

ویژگی های اپلیکیشن Norton App Lock

  • اضافه کردن لایه امنیتی در هنگام سرقت شدن گوشی
  • رمز گداری با کد 4 رقمی
  • امکان قفل تمامی برنامه ها مانند انستاگرام تلگرام و …
  • رمز گذاری و رمز گشایی از راه دور

چگونه برای واتس آپ قفل بگذارم؟

نرم افزار واتساپ امروزه در بین مردم بسیار پر طرفدار میباشد و میلیون ها کاربرد در سرتاسر دنیا از آن استفاده میکنند.شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار در سرتاسر دنیا کسب در آمد داشته باشید یا با دوستان خود تماس صوتی و تصویری بگیرید.نرم افزار واتساپ قفل پیش فرض ندارد و برای جلوگیری از سرقت اطلاعات باید آن را قفل کرد.

برای مخفی سازی چت های واتساپ،باید بر روی چت انگشت را نگه دارید.پس از نمایان شدن نوار ARCHIVE CHATS آن را انتخاب کنید.شما میتوانید با این کار چت خود را مخفی کنید.توجه داشته باشید که در گوشی های هوشمند میتوانید واتس آپ را از داخل خود برنامه رمزگذاری کرد.شما میتوانید به راحتی با APP LOCK روی واتس آپ خود رمزگذاری کنید.

اپلیکیشن Messenger and chat lock

شما میتوانید با استفاده از این نرم افزار بر روی پیام رسان ها رمز بگذارید.این برنامه میتواند از حریم شخصی شما محافظت کند و میتوانید راحتی قفل خود را سفارشی کنید.در صورتی که کسی بخواهد وارد نرم افزار شما شود،برنامه Messenger and chat lock از چهره فرد عکس میگیرد.این نرم افزار کاملا رایگان است و حجم بسیار کمی دارد.شما میتوانید علاوه بر این نرم افزار از Lockit نیز برای قفل کردن واتس آپ خود استفاده کنید.

بهترین نرم افزار های برای قفل آیفون کدامند؟

شما باید برای دانلود نرم افزار های گوشی های آیفون،به اپ استور مراجعه کنید.برنامه های زیادی در اپ استور وجود دارند که کار نمیکنند و باعث نگرانی کاربران برای سرقت رفتن اطلاعات میشوند.ما در ادامه میخواهیم به شما برخی از نرم افزار های قفل آیفون را به شما معرفی کنیم.

نرم افزار Locker

این برنامه اطلاعات شمارا حفظ میکند و شما میتوانید با استفاده از آن کل دستگاه خودرا رمزگذاری کنید.برنامه LOCKER به روش پین و اثر انگشت از اطلاعات شما نگهداری کرده و تمامی عکس و فیلم هارا مخفی میکند.

برنامه BIOLOCKDOWN،یکی از بهترین برنامه های رمزگذاری برای گوشی

با نصب برنامه بیو لوک میتوانید روی تمامی برنامه های IOS خود رمز گذاری انجام دهید.استفاده از این برنامه بسیار راحت بوده و اطلاعات زیادی را ذخیره میکندواین برنامه کاملا رایگان میباشد.

نرم افزار PASSWORD MANAGER،مناسب برای قفل گذاری روی آیفون های ورژن 10 به بالا

این نرم افزار از رمز عبور بسیار امن پشتیبانی میکند و داده هارا بهتر از سایر برنامه ها حفظ میکند.برای استفاده از این برنامه باید IOS گوشی شما بالای 10 باشد.

کلام آخر:

در این مقاله به طور کامل با روش های رمز گذاری بر روی گوشی اشاره کردیم.شما میتوانید برای جلوگیری از سرقت اطلاعات گوشی آن را کدگذاری کنید.این رمز گذاری باعث میشود اطلاعات شما در برابر سرقت در امان بماند.شما میتوانید علاوه بر قفل تلفن همراه خود،مموری کارت خود را نیز رمزگذاری کنید.