برنامه های ضروری برای گوشی های اندروید

برنامه های ضروری برای گوشی های اندروید

پس از اینکه گوشی اندرویدی خریداری میکنید برنامه های وجود دارند که برای کارکرد بهتر گوشی، نیاز است روی گوشی خود نصب کنید. البته بستگی به نیاز های کاربر و کارکرد آن دارد. اما یک سری از برنامه ها هستند که معمولا بین افراد زیاد مورد استقبال میباشد و اکثر از آن استفاده میکنند. ما در این مقاله برنامه های ضروری برای گوشی های اندروید را به شما معرفی میکنیم که در طول روز میتواند برای شما بسیار کاربردی و مفید باشد.

 

واتس اپ(whatsapp)

نرم افزار واتس اپ یک برنامه شبکه اجتماعی و چت میباشد که میتوانید برای برقراری تماس تصویری و صوتی، ارسال عکس و فیلم، پیام متنی و صوتی، چت گروهی و… از آن استفاده کنید. یکی از مزیت های whatsapp این است که کاربران داخل ایران میتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و فیلتر نیست. اگر اینترنت شما ضعیف است به راحتی میتوانید از آن استفاده کنید و دارای امنیت بسیاری بالایی میباشد.

واتس اپ(whatsapp)

 

اینستاگرام (Instagram)

امروزه اینستاگرام یه نرم افزار محبوب و پرکاربرد بین مردم میباشد که میتوانید توسط آن عکس ها و ویدئو های خود را از این طریق به اشتراک بگذارید. اینستاگرام از دو بخش پست و استوری تشکیل شده است. همچنین این نرم افزار دارای فیلتر و افکت های جذاب میباشد. همچنین در بخش دایرکت این نرم افزار میتوانید با دنبال کنندگان خود چت کنید یا با آن ها تماس تصویری داشته باشید.

اینستاگرام (Instagram)

 

شیرایت (Shareit)

شیر ایت یک از برنامه های انتقال فابل بین دو گوشی است که هم برای اندروید و هم ios وجود دارد. همچنین نسخه ویندوز آن نیز در دسترس میباشد. این نرم افزار به صورت بیسیم (از طریق وای فای) میتواند فایل های شما را با بالاترین سرعت به گوشی دیگر منتقل کند. شیرایت(Shareit) یکی از بهترین برنامه های برنامه های انتقال فایل دو گوشی میباشد.

شیرایت (Shareit)

 

کی ام پلیر (KMPlayer)

KMPLAYER یکی از نرم افزار های پیشرفته برای پخش ویدیئو و فیلم میباشد. شما با نصب این برنامه روی گوشی خود میتوانید فیلم ها را با تمام فرمت ها تماشا کنید. یکی از مزیت های این برنامه، داشتن کتابخانه و دسترسی به فایل های ویدئوی و صوتی میباشد.

کی ام پلیر (KMPlayer)

 

WPS Office + PDF

WPS Office نرم افزار رایگان برای مدیریت و مشاهده سند های مختلف در گوشی اندرویدی شما میباشد. این اپلیکیشن معمولا بین دانشجویان و کارمندان طرفدار زیادی دارد. شما میتوانید با این برنامه تمامی فایل های ورد، پاورپوینت، اکسل و … را اجرا کنید.

WPS Office + PDF

 

 مرورگر اپرا (Opera)

اپرا یکی از مرورگر های معروف و حرفه ای برای اندروید است که دارای VPN میباشد که میتواند بسیار کاربردی باشد. این نرم افزار دارای سرعت بسیاری بالایی میباشد و میتواند صفحات وب را در کمترین زمان ممکن باز کند. پشتیبانی از اینترنت ضعیف، کارکرد آسان و…از مزیت های اصلی این مرورگر است.

 مرورگر اپرا (Opera)

 

 مدیریت دانلود (ADM)

ADM(Advanced Download Manager) یک برنامه مدیریت دانلود پیشرفته برای اندروید است که دارای سرعت بالایی میباشد. یکی از ویژگی های اصلی این برنامه، دانلود چند فایل به طور همزمان و امکان قطع و وصل کردن دانلود را به کاربرد میدهد.

 مدیریت دانلود (ADM)

 

 آنتی ویروس رایگان ۳۶۰ Security

شما میتوانید با استفاده از این آنتی ویروش برنامه های و فایل های خود را اسکن کنید. بهبود سرعت، قفل برنامه، خنک کننده پردازنده و… از ویژگی های دیگر این نرم افزار است. همچنین به غیر از مسائل امنیتی، پاک سازی حافظه کش و بالا بردن سرعت گوشی را دارا میباشد.

 آنتی ویروس رایگان ۳۶۰ Security

 

اسنپSNAPP

اسنپ یک تاکسی اینترنی میباشد که میتوانید نرم افزار را روی گوشی خود نصب کنید و در هر زمان و هر کجای شهر که هستید تاکسی خود را رزرو کنید.

اسنپSNAPP

 

فایرفاکس(FirefoX)

یکی از برنامه های ضروری و مهم برای هر گوشی اندروید فایرفاکس(FirefoX) میباشد. این نرم افزار یک مرورگر است و میتواند صفحات سایت را با بالاترین سرعت برای شما نمایش دهد. محیط کاربری ساده این نرم افزار میتواند برای هرکسی جذاب باشد. این نرم افزار را میتوانید هم برای گوشی و هم برای ویندوز خود دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

فایرفاکس(FirefoX)

 

دیوار Divar

یکی از محبوب ترین نرم افزار ها در زمینه خرید و فروش اجناس دسته دوم در ایران میباشد. شما میتوانید کالای مورد نظر خودرا در این نرم افزار به فروش بزارید یا که کالایی که نیاز دارید را این نرم افزار جستجو کرده و آن را خریداری کنید.

دیوار Divar

 

تلوبیون Telewebion

تلوبیون Telewebion یک اپلیکیشن ایرانی مربوط به تلوزیون میباشد که به صورت زنده و غیر زنده قابل مشاهده میباشد. شما میتوانید از این نرم افزار در مکان هایی که به تلوزیون دسترسی ندارید از آن استفاده کنید و برنامه مورد نظر را تماشا کنید. این اپلیکیشن شامل سی شبکه رسمی میباشد و شما میتوانید برنامه مد نظر را در آن مشاهده کنید.

تلوبیون Telewebion

 

بادصبا(Badesaba)

این برنامه یک تقویم فارسی و اسلامی برای گوشی های اندروید میباشد. همجنین به وسیله استودیو ایرانی موج رایگان در بین کاربران وجود دارد و یکی از پرطرفدار ترین نرم افزار های موجود در ایران میباشد.

بادصبا(Badesaba)