راه های کسب درآمد در انستاگرام

در دنیای امروزه شبکه های اجتماعی بین مردم محبوبیت خاصی پیدا کرده اند یکی از این نرم افزار های محبوب و پرکاربرد که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد، انستاگرام است. ویژگی های بی شمار و جذاب این نرم افزار باعث شد که بسیار از کاربران سعی بر درآمد از این نرم افزار را داشت باشند. به همین دلیل در این مقاله ما شما را با راه های کسب در امد در انستاگرام آشنا میکنیم و میگوییم چطور میتوانید کسب و کار اینترنتی داشته باشید.

در انستاگرام شما میتوانید یک صفحه حساب کاربری ایجاد نمایید و عکس های و فیلم های خود را به اشتراک بگذارید. بسیاری از کاربران تصاویر شخصی خود را در انستاگرام به اشتراک میگذارند و با تعامل با کاربران و افراد دیگر، از طریق تبلیغات و ارتباط با کاربران دیگر از انستاگرام درآمدزایی میکنند. برای فعالیت و درآمد از انستاگرام، نیاز به یادگیری حرفه خاصی نیست تنها کافی است خودتان باشید.

چگونه از انستاگرام پول در بیاریم؟

بسیاری از افراد هستند که علاقه به درآمد از انستاگرام را دارند، اما هنوز راه و چاره آن را بلد نیستند. افرادی خلاق و باهوشی هم هستند که با قابلیت های پلتفرم این نرم افزار کامل آشنا هستند و به راحتی میتوانند از این راه درآمدزایی کنند. امروزه راه هایی زیادی وجود دارد که شما میتوانید از آن طریق درآمدزایی کنید که عبارتند از:

  • درآمد از طریق اینفلوئنسر که به تولید محتوا از طریق برند های گوناگون میپردازند.
  • بازار یابی که در آن به معرفی و فروش محصولات برند های مختلف اقدام کرده و در ازای ان کمیسیون دریافت میکنند.
  • کسب درآمد از طریق تولید و ارائه باید ها و نباید ها همراه با تبلیغات.
  • راه اندازی پیج کاری شخصی و فروش محصولات خودتان.
کسب در آمد در انستاگرام از طریق تولید محتوا

کسب در آمد در انستاگرام از طریق تولید محتوا

امروزه انستاگرام به طور بسیار سخت با نرم افزار های دیگر مانند تیک تاک، اسنپ چت و یوتیوب در حال رقابت است. این نرم افزار ها امروزه با فراهم کردن یه سری از قابلیت ها امکان درامد زایی برای کاربرانش را فراهم کرده است.

شما میتوانید برای برند هایی که طرفداران زیادی دارند، تولید محتوا کنید و به درآمد بسیاری زیادی از این طریق برسید. تولید محتوا حمایت شده از اصلی ترین روش های درآمد در انستاگرام است. شاید در ابتدا اینفلوئنسر شدن برای شما مشکل باشد، اما با کمک گرفتن از انفلوئنسر های مطرح و دستیار شدن برای آن ها میتوانید به راحتی با این حرفه آشنا شوید و به یک اینفلوئنسر واقعی تبدیل شوید و کسب در آمد عالی از انستاگرام داشته باشید.

تولید محتوا حمایت شده و بازاریابی آشنا سازی از مهم ترین روش های کسب درآمد از انستاگرام میباشد. بسیاری کاربران تلاش میکنند که از این طریق درآمدزایی کنند و از این کسب و کار عقب نیفتند. علاقه بسیار بالای افراد به انستاگرام باعث شده تا همیشه کاربران به دنبال خلق روش های جدید برای درآمد از انستاگرام باشند. اگر شما هیچکدام از روش های گفته شده را نمیپسندید، میتوانید با کمی خلاقیت و یک ایده جدید در این شبکه مجازی کسب در امد کنید.

خرید پیج انستاگرام، یکی از روش های درآمد از انستاگرام

همیشه روش های متفاوتی برای کسب در آمد از انستاگرام وجود دارد که یکی از روش هایی دیگ برای درآمد زایی از انستاگرام، خرید پیج انستاگرام است. در این روش افراد یک پیج ایجاد کرده و بالا آوردن فالور(دنبال کننده) پیج را با قیمت مد نظر میفروشند. قیمت پیج اینستاگرام از 50 هزار تومان شروع و به بالای 100 میلیون نیز میرسد. قیمت هر پیج بسته به تعداد فالور های صفحه متغیر است. افرادی که هدف خود را برای درامد زایی از انستاگرام مشخص کرده اند،بسته به بودجه خود، یک پیج را خریداری کرده و پس از آن فعالیت خود را در انستاگرام شروع میکنند.

هرچه تعداد دنبال کنندگان پیج بالا باشد، قیمت پیچ نیز بیشتر میشود. مثلا اگر پیجی 1000 دنبال کننده داشته باشد میتواند قیمت آن 50 هزار تومان باشد و پیجی با 200 هزار فالور قیمت آن 9 میلیون تومان است. نکته ای که باید توجه کنید این است که پس از خرید یا فروش پیج، محتوا آن تغییر میکند و شما مقداری از دنبال کنندگان خود را از دست میدهید و این موضوع در درآمدزایی انستاگرام تاثیر دارد.

با حرفه ای شدن در زمینه درآمد زایی از انستاگرام، میتوانید برای کسب درآمد بیشتر و جذب فالور، لایک و کامنت خریداری کنید یا که دنبال کننده بخرید. البته ما این موضوع را پیشنهاد نمیکنیم زیرا که در طولانی مدت، تعداد دنبال کننده ها معلوم میشود و پیج محبوبیت خود را از دست میدهد.

فروش محصولات در پیج،یکی از راه های درآمد زایی انستاگرام

اوایل ساخت انستاگرام، کاربران عکس میگرفتند و آن را در صفحه خود به اشتراک میذاشتند. با گذشت زمان، انستاگرام به نرم افزاری برای استفاده تجاری و کسب درآمد از آن تبدیل شد. شما میتوانید از طریق این اپلیکیشن با برند ها و کسب و کارهای مختلف آشنا شوید. برای مثال، برند نایک از استوری انستاگرام برای اشتراک گذاری داستان های محبوب ورزشکاران استفاده میکند که تا به حال هیچ برندی این کار را انجام نداده است.

به همین خاطر،بسیاری از برند های مختلف علاقه به فعالیت و فروش از طریق این اپلیکیشن را دارند. راه اندازی پیج کاری و فروش محصول، از دیگر روش های درامد زایی است. به همین دلیل شما میتوانید از انستاگرام به خرید و فروش محصولات متنوع همچون لوازم جانبی موبایل بپردازید.

اینفلوئنسر مارکتینگ،یکی از راه های درآمد در انستاگرام

اینفلوئنسر مارکتینگ،یکی از راه های درآمد در انستاگرام

اینفلوئنسر افرادی هستند که با اشتراک گذاری منظم عکس یا فیلم های خود در صفحه های مجازی خود، به شهرت میرسند و دنبال کننده جمع میکنند. معمولا این گونه افراد تعداد بالایی دنبال کننده (فالوور) برای پیج های شخصی خود دارند و به راحتی میتوانند دنبال کنندگان خود را برای خرید یا فروش محصولات خاص راضی کنند. بسیاری از افراد علاقه زیادی به انفلوئنسر شدن دارند و میخواهند از این طریق به درآمد برسند.

برای تبدیل شدن به اینفلوئنسر، باید توانایی کسب اعتبار برای دنبال کنندگان داشته باشید. زیرا که راحت تر از سمت برند ها شناخته میشوید و برای تبلیغ محصولات در پیج خود هزینه دریافت میکنید. توجه داشته باشید که برای این کار باید زمان زیادی را برای اعتماد و ارتباط با دنبال کنندگان خود صرف کنید که در انتها به درآمد میرسید.

اینفلوئنسر های انستاگرام به موفقیت خوبی نسبت به جلب رضایت و اعتماد مخاطبانشان رسید اند. همچنین پیشنهاد های زیادی از طرف برند های مختلف برای تبلیغات محصولات مورد نظرشان دریافت میکنند. معمولا اینفلوئنسر های معروف و برتر برای همکاری با هر برند و تبلیغات مبلغ های میلیونی و بالایی را دریافت میکنند.

شما میتوانید با تبدیل اکانت خود به یک اکانت بیزینسی، با مراجعه به قسمت Insights اطلاعات بیشتری در رابطه با دنبال کنندگان خود بدست آورید. با صرف وقت و صبر میتوانید به مرور زمان به درآمد برسید.

تاثیر تولید محتوا در کسب درامد انستاگرام

محتوا یکی از موارد مهم در تاثیر و جذب مخاطب است.انتخاب یک محتوای عالی یکی از موارد مهم برای جذب و نگه داشتن یک صفحه است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که بسیاری از کسب و کار های امروزه، برای بالا بردن صفحه خود و افزایش فروش محصولاتشان، اقدام به استخدام افرادی برای این حرفه میکنند. زیرا که این موضوع بسیار در میزان درامدشان موثر است.

با توجه به این که تولید محتوا در انستاگرام به صورت زمانی اتفاق نمیفتد، تولید محتوا متوسط میتوانید به ضرر شما باشد چرا که:

  • رقابت بسیار بالا بوده و حدود 80% از کاربران، یک کسب کار را در انستاگرام دنبال میکند.
  • در حال حاضر در انستاگرام بالای 1 میلیون تبلیغ کننده دارد.
  • تولید محتوا خوب و متناسب با سلیقه کاربرانتان میتواند دنبال کننده های زیادی در نهایت درآمد زایی بالایی را از انستاگرام داشته باشید.

یکی از روش های تولید محتوا که بازده بسیاری بالایی دارد، ساخت ویدئو است. که تعداد بازدید کننده ها و لایک و کامنت ان بیشتر از یک محتوا ساده است. توجه داشته باشید که فیلم ها باید بسیار جذاب باشد و حالت خودمونی داشته باشند تا مخاطب را به خود جذب کند. شما میتوانید با استفاده از فیلتر های رنگی و رینگ لایت ها تصاویر خاص تری را تولید کنید.