چگونه خش های پشت گوشی را از بین ببرید؟

چگونه خش های پشت گوشی را از بین ببرید؟

گوشی های همراه امروزه یک ابزار بسیار مهم در زندگی ما انسان ها میباشد. بیشتر افراد اکثر تایم روز خود را با گوشی میگذراند و از آن برای برطرف کردن نیاز های روزانه خود استفاده میکنند. استفاده مداوم از گوشی در طول روز باعث میشود که روی گوشی خط و خش ایجاد شود. زیرا که امکان دارد با ابزار نوک تیز و برنده برخورد کند. ایجاد خط و خش در پشت گوشی به حد چشم گیری زیبایی گوشی را از بین میبرد و باعث میشود لذت استفاده کاربری را به شدت کاهش دهد. شاید از خود بپرسید که چطوری مانع این کار شویم یا که چطور این خط و خش ها را از بین ببریم؟ ما در این مقاله کامل به شما میگوییم که چگونه خش های پشت گوشی را از بین ببرید. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه علم به حدی پیشرفت کرده که برای هر مشکلی راه کار های فراوانی وجود دارد. قاب ها و گلس های موجود در بازار امروزه میتوانند به بیشتر شدن عمر گوشی شما کمک کند و به حد زیادی از اسیب و خط خش به گوشی شما جلوگیری کنند.

سمباده به راحتی میتواند خط و خش های پشت گوشی را از بین ببرد

قبل انجام این کار دقت کنید که روش های ذکر شد در این مقاله برای بدنه های پلاستیکی، فلزی، صفحه گوشی و لنز دوربین متفاوت است.

استفاده از سمباده برای خط و خش ال سی دی به هیچ عنوان مناسب نیست و باعث آسیب به گوشی شما میشود. شما با سمباده میتوانید به سادگی خط و خش های روی بدنه گوشی را از بین ببرید. اگر خط و خش های روی گوشی شما عمیق است، یکی از راه های آسان برای از بین بردن آن، استفاده از سمباده نرم است.

سعی کنید از سمباده ای استفاده کنید که قدرت خورندگی بالایی نداشته باشد. معمولا سمباده های نرم مناسب برای از بین بردن خط و خش های گوشی میباشند. برای انجام این کار کافیست، سمباده را به آرامی روی بدنه فلزی موبایل خود بکشید تا باعث آسیب به گوشی و رنگ آن نشود.

پاک کن جادویی(majic eraser) یکی از روش ها برای از بین بردن خط و خش گوشی

یکی از راه های آسان و بی دردسر برای حذف خش های پشت گوشی، استفاده از پاک کن های مخصوص است. این پاک کن ها مانند مداد پاک کن میباشد و برای پاک کردن خط و خش ها کاربرد دارند و شما به راحتی میتوانید خط و خش ها را نابود کنید.

جوش شیرین،قوی ترین ماده برای از بین بردن خط و خش

حتما دقت کنید که اگر خواستید هر کدام از راه هایی که گفتیم را انجام دهید، گوشی همراه خود را باید خاموش کنید. جوش شرین یکی از ماده هایی هست که قدرت بالایی برای این کار دارد و میتواند خط و خش ها را از بین ببرد. برای این کار شما باید خمیر جوش شیرین را درست کنید. طرز تهیه این ماده این است که یک سوم لیوان را آب کنید و ما بقی آن را جوش شیرین بریزید.

بعد از مخلوط آب با جوش شیرین، یک خمیر به دست می آید که باید آن را در دستمال تمیز بریزید و پشت قاب بکشید. دستمال های میکروفایبر که فاقد پرز دهی میباشند، مناسب این کار میباشد. دستمال را به صورتی دورانی روی گوشی خود بکشید تا زمانی که خط و خش های گوشی ناپدید شود. بعد انجام این کار با دستمال مرطوب گوشی را تمیز کنید.

کرم خط و خش ماشین برای از بین بردن خش

شما این کرم را به راحتی میتوانید از فروشگاه های لوازم جانبی موبایل خریداری کنید. این کرم برای رفع خط و خش گوشی های فلزی کاربرد دارد و مناسب گوشی هایی با جنس پلاستیکی نیست.

خمیر دندان،یکی از راه های های نابودی خش

خمیر دندان،یکی از راه های نابودی خش

شما از خمیر دندان میتوانید برای تمیزی خط و خش ال سی دی گوشی و پشت آن استفاده کنید. برای پاک کردن به این روش، ابتدا مقداری خمیر دندان را روی دستمال میکرو بریزید که پرز ندهد، سپس به حالت دورانی بکشید که خط و خش از بین برود. بعد انجام این کار سطح آن را با پارچه نم ناک تمیز کنید. قبل این کار حتما گوشی خود را خاموش کنید و مراقب باشید که خمیر دندان روی سوکت شارژر و لنز دوربین مالیده نشود.

کلام آخر:

در این مقاله 5 راه مطمئن و قطعی برای نابودی خط و خش را نام بردیم و کامل برای شما توضیح دادیم. حتما به این نکته توجه کنید قبل انجام روش های بالا حتما گوشی خود را خاموش کنید. شنیدید که میگویند پیشگیری بهتر از درمان است. برای جلوگیری از خط و خش گوشی میتوانید از قاب گوشی و گارد استفاده کنید. این قاب ها از ضربه به گوشی شما جلوگیری میکنند و اگر زمانی به هر دلیلی گوشی از دستتان افتاد یا که به آن ضربه وارد شد، باعث میشود که به گوشی شما آسیبی نرسد و شکستگی ایجاد نشود. گلس های سرامیکی برای ال سی دی گوشی، باعث میشود که صفحه گوشی تان خش بر ندارد و شما بتوانید سالیان سال از گوشی خود استفاده کنید.

برای خرید لوازم جانبی موبایل اینجا کلیک کنید.