شیائومی
پیدا کردن برنامه های مخفی گوشی شیائومی

امروزه حریم شخصی برای همه ما اهمیت ویژه ای دارد. زمانی که بحث گوشی های هوشمند میشود، برند شیائومی یکی از دارنده های پوسته اندروید است که دارای ویژگی های زیادی است. یکی از ویژگی های مهم این گوشی ها، داشتن قابلیت حریم شخصی برای کاربران است. ما در ادامه این مقاله شما را با روش پیدا کردن برنامه های مخفی گوشی شیائومی آشنا میکنیم.

 

یکی از قابلیت های مهم شیائومی ک برای کاربران خود فراهم کرده است و طرفداران زیادی دارد، ویژگی مخفی کردن برنامه ها است. بعضی وقت ها افراد به صورت کاملا ناخواسته برنامه های گوشی خودرا مخفی میکنند و دیگر نمیتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

راستی قبل از شروع خواندن میتوانید به صفحه لوازم جانبی گوشی در سایت ما مراجعه کنید تا از بهترین محصولات برای گوشی شیائومی تان بهره مند شوید

 

پیدا کردن برنامه های مخفی شده در گوشی شیائومی

در زیر این پاراگراف به شما گفتیم که چطور میتوانید برنامه ها را هاید کنید، در ادامه به پیدا کردن برنامه های مخفی شده یا به اصطلاح هیدن شده میپردازیم که بسیار ساده است.

 

برای این کار کافی است:

 

1- بخش setting گوشی خود بروید.

 

2-روی گزینه app کلیک کنید.

 

3-وارد منوی App lock شوید و قفل این بخش را با اثر انگشت یا الگو خود باز کنید.

 

4-به راحتی میتوانید به برنامه های مخفی دسترسی داشته باشید.

 

بهتر است بدانید که این ویژگی در مدل ها و نسخه های مختلف ممکن است فرق داشته باشد. به همین دلیل اگر تنظیمات گوشی شما متفاوت بود و نتوانستید به این قسمت دسترسی داشته باشید، در بخش بعدی همراه ما باشید.

 

روش دوم پیدا کردن برنامه های هیدن شده در گوشی شیائومی

 در برخی از مدل های گوشی شیائومی، برای باز شدن بخش برنامه های هاید یا هیدن شده (مخفی شده) نیاز است اشاره ی خاصی به صفحه لمسی وارد کنید.  برای اینکار می بایست از دو انگشت را در مرکز قرار داده و از هم فاصله دهید (اشاره ی باز کردن) تا پنجره ی مخصوص برنامه های مخفی برای شما باز شود.

 

خارج کردن برنامه های هاید شده از حالت مخفی

جهت خارج کردن برنامه ها از حالت مخفی میتوانید وارد تنظیمات شده و کلمه ی “hidden” را جستجو نمایید. وارد بخش شده و اپلیکیشن های مورد نظر را غیرفعال نمایید تا به حالت عادی بازگردند.

آموزش تصویری

 

آموزش تصویری مخفی کردن برنامه ها در گوشی شیائومی

 میتوانید طبق این مراحل برنامه های خود را هیدن یا مخفی نمایید
 

چطور برنامه ها را در گوشی شیائومی مخفی کنیم؟

 

برای پنهان کردن برنامه های مختلف در گوشی های شیائومی میتوانید به روش زیر عمل کنید:

 

1-وارد منوی setting گوشی خود شوید.

 

2-روی گزینه apps و بعد روی app lock کلیک کنید.

 

3-وارد زیر منوی app setting شوید و گزینه hide app را فعال کنید.

 

4-شما حالا دیگر به راحتی میتوانید برنامه های تان را ببینید که با فعالسازی و غیر فعالسازی کردن این گزینه،برنامه ها را هاید کنید.

 

 

برای خرید ایرپاد برای گوشی تان با قیمت باورنکردنی کلیک کنید