جایگزین ایرپاد اصلی اپل
معرفی بهترین طرح جایگزین ایرپاد اصلی اپل بهمراه مقایسه کامل

اگر شما هم بدنبال خرید بصرفه تر نسبت به ایرپاد اصلی اپل هستید با ما در معرفی بهترین جایگزین ایرپاد اصلی اپل همراه باشید تا با معرفی تنها بصرفه ترین جایگزین ایرپادهای اصلی آشنا شوید.

ما در این مقاله سعی کرده ایم بهترین جایگزین اپل ایرپاد پرو را از نظر کیفیت، ارزش خرید و قیمت، طراحی ظاهری و شباهت، و کارایی مقایسه کنیم تا در این زمینه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. چرا که شرکت های چینی بزرگ و کوچک اقدام به ساخت انواع مختلف طرح این سری از ایرپاد های اصلی اپل کرده اند.

پس از مشاهده و بررسی تمامی ایرپاد های کپی موجود در بازار به این نتیجه خواهید رسید که بهترین جایگزینی که میتوانید آن را در بین هزاران محصول خریداری کنید محصول شرکت پرووان مدل R100 Pro است. این محصول شباهت بسیار زیادی با اپل ایرپاد پرو اصلی دارد که در ادامه به آن میپردازیم

شباهت ظاهری و طراحی محصول

همانطور که در زیر مشخص است، طراحی محصول R100 Pro شرکت پرووان کاملا شبیه به ایرپاد پرو اصلی اپل است. تنها تفاوت آن درج بودن لوگوی برند پرووان بروی بدنه محصول است. درصورت عدم وجود این لوگو امکان تشخیص ایرپاد اپل اصل و پرووان نیست و نمی توان فهمید که کدام یک محصول شرکت بزرگ اپل است. امتیاز دایان کالا به R100 PRO در زمینه شباهت ظاهری 5 از 5 (عالی) است و میتواند به خوبی جای خالی ایرپاد اصلی را از نظرظاهری پر کند و نقش جایگزین را بازی کند.

ایرپاد پرو اصلی اپل در بهترین جایگزین اصلی اپل

جایگزین ایرپاد اصلی اپل از نظر ارزش خرید و قیمت

در حال حاضر که محتوا منتشر شده است قیمت ایرپاد اصلی عددی نزدیک به 8 میلیون تومان است. قیمت محصول R100 pro چیزی حدود یک هشتم یا یک هفتم قیمت ایرپاد پرو اپل است که میتوان با در نظر گرفتن کیفیت و شباهت محصول به ارزشمند بودن محصول رای داد. دایان کالا از نظر قیمت و ارزش خرید به محصول R100 پرو نمره 5/5 (عالی) را میدهد. جهت مشاهده قیمت فعلی محصول R100 PRO کلیک کنید

کیفیت محصول جایگزین ایرپاد اصلی اپل

ایرپاد R100 پرو شرکت پرووان توانسته است بین رقبای چینی اش بهترین نمره را دریافت کند. کیفیت بدنه آن کاملا مشابه اپل بوده و دقیقا مثل اپل اصل نیاز به مراقبت دارد تا از خط و خش بروی آن جلوگیری شود. هرچند کیفیت صدا و فنی این جایگزین ایرپاد از رقبای چینی اش کاملا متفاوت و بهترین بوده اما در قیاس با اپل ایرپاد پرو اصلی میتوان نمره متوسط را به آن داد که البته با در نظر گرفتن قیمت طبیعی و حتی دارای ارزش خرید است. نمره دایان کالا به این محصول در مقایسه با رقبایش 5 از 5 و در مقایسه با اپل پرو اصلی 7 از 10 است.